کد خبر : 1952925 | 03 مرداد 1402 ساعت 17:02 | 108.1K بازدید | 126 دیدگاه

شش بازیکن ثبت می‌شود، یکی منتظر می‌ماند

راه‌حل ویژه زنوزی برای خرید یک لژیونر جدید!

امیرحسین حسین‌زاده ششمین بازیکن خارجی و لژیونر است که زنوزی رونمایی می‌کند، هفتمین بازیکن محمد نادری خواهد بود.

راه‌حل ویژه زنوزی برای خرید یک لژیونر جدید!

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ برای فصل جدید لیگ برتر اعلام کرد که هر تیم آسیایی امکان ثبت قرارداد شش بازیکن خارجی خواهد داشت که البته دو تبصره در این افزایش سهمیه وجود دارد: 1) یک بازیکن باید آسیایی باشد، 2) خرید بازیکنان ایرانی از خارج کشور، سهمیه خارجی خواهد بود.

به این ترتیب باشگاه تراکتور، با تمدید قرارداد صفا هادی، یک سهمیه آسیایی خود را استفاده کرد و سپس با حفظ ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین، دو سهمیه دیگر را هم به این شکل مورد استفاده قرار داد. در ادامه جذب شجاع خلیل‌زاده و سپس آلوارو خیمنز، باعث شد تا تنها یک فرصت برای جذب آخرین بازیکن خارجی و لژیونر بماند.

در حالی که تصور می‌شد تراکتور به دنبال جذب مهاجم خارجی می‌رود، سرخپوشان تبریزی روز گذشته به توافق نهایی با امیرحسین حسین‌زاده رسیدند و توانستند نظر او را برای بازگشت به ایران جلب کنند تا این ستاره سابق استقلال، شال تراکتور را در دست بگیرد و به جمع شاگردان خمس اضافه شود.

به این ترتیب 5+1 سهمیه خارجی و لژیونر تراکتور در حالی استفاده شد که عملا تعداد بازیکنان خارجی این تیم نسبت به فصل گذشته تغییری نکرده است و تراکتور چهار بازیکن خارجی در اختیار خواهد داشت.

1901714

با این حال اکنون در تمرینات تراکتور محمد نادری نیز حضور دارد که جذب او به عنوان بازیکن لژیونر، از حد نصاب مقررات جدید فدراسیون فوتبال بیشتر خواهد بود. اما مدیران باشگاه تراکتور تصمیم دارند این موضوع را به شکلی قانونی حل کنند.

باشگاه تراکتور در انتظار پایان فصل نقل و انتقالات است تا به این ترتیب محمد نادری به عنوان بازیکن آزاد شناخته شود و به عنوان یکی از سهمیه‌های فیفا به تراکتور بپیوندد.

به این ترتیب قرمزهای تبریزی، در هفته‌های نخست، محمد نادری را در اختیار نخواهند داشت، اما می‌توانند به عنوان سهمیه فیفا این بازیکن را به خدمت بگیرند و در فهرست خود قرار بدهند.

دیدگاه‌ها