کد خبر : 1952977 | 04 مرداد 1402 ساعت 02:30 | 21.5K بازدید | 4 دیدگاه

روزهای تلخ زکریا مرادی؛

بدترین حس دنیا: دو جشن قهرمانی و تماشا در خانه!

بازیکن سابق استقلال از شرایطی که در این مدت برایش پیش آمده ناراحت است و خیلی‌ها را مقصر دوری‌اش از سطح اول فوتبال می‌داند.

بدترین حس دنیا: دو جشن قهرمانی و تماشا در خانه!

به گزارش "ورزش سه"، زکریا مرادی که در زمان ساپینتو از استقلال جدا و بعد از آن راهی چوکا شد، از شرایطی که برایش در ادامه مسیرش ایجاد شد گله‌مند است. این بازیکن در زمان محمود فکری در هفته اول و ده دقیقه قبل از بازی با مس رفسنجان مسابقات مشمول خدمت شد!

مرادی حرف‌هایش را اینگونه شروع کرد: مدیرعامل وقت، آقای مددی، باید یک‌سری کارها انجام می‌داد که نداد و من سرباز شدم و پیش آقای زارع و نوری و تیم ملوان رفتم و در ملوان در فصل اول پنج پاس گل سه امتیازی دادم و  یک گل هم در حذفی به نساجی زدم و آنها را حذف کردیم تا اینکه در آخرین بازی حذفی رباطم پاره شد و ۹ ماه به من استراحت خورد. در آخرین بازی که ملوان به لیگ برتر آمد چیزی که من را ناراحت می‌کرد این بود که سرباز ملوان بودم اما به علت مصدومیت نمی‌توانستم در جشن قهرمانی شرکت کنم و همان موقع استقلال هم قهرمان شده بود و آنجا هم نمی‌توانستم باشم و این بدترین حس دنیا بود.

1544493

این بازیکن که به همراه شش جوان دیگر توسط ساپینتو کنار گذاشته شد در این باره توضیح داد: ساپینتو روی من نظر مثبت داشت، ولی متاسفانه من و‌ چند بازیکن دیگر خط خوردیم. فکر نمی‌کنم بازیکن خاصی هم جای ما آمده باشد. نقل و انتقالات لیگ برتر تمام شد ‌‌و با آقای نامداری، مالک چوکا، که خودش استقلالی بود صحبت کردم و به آن تیم پیوستم و در نیم فصل دوم در اکثر بازی‌ها پاس گل دادم. با استقلال که قراردادم را فسخ کردم، سربازی‌ام و قراردادم با چوکا تمام شد و الان بازیکن آزادم.

وی در مورد تصمیمش برای آینده گفت: طی چند روز آینده به یک تیم خوب لیگ یکی می‌روم. متاسفانه دوست و آشنایی ندارم که به لیگ برتر برگردم و اگر به کسی وصل نباشی مجبوری بیرون بمانی.

1460184

این بازیکن که از نحوه برخوردها بعد از مصدومیتش گله داشت گفت: بعد از مصدویت سرمربی لیگ برتر می‌گفت بیا تست بده، ولی واقعا نمی‌شد رفت، چون اگر برنمی‌داشتند آبروی آدم می‌رفت. قبل از مصدومیت مربی داشت ساعت دوی نصفه‌شب تماس می‌گرفت می‌گفت بیا قرارداد ببند، ولی بعد از مصدومیت می‌گفت تست بده! امسال هم که سهمیه بزرگسال ۱۹ تاست و کار سخت شده و باید خودم را نشان بدهم. به هر حال من در سن ۱۹ سالگی در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال بازی کردم و باید نشان بدهم همان بازیکن هستم. من در زمان استرا، آقا فرهاد و مجید نامجومطلق در استقلال بازی‌ کردم.

مرادی در پایان صحبت‌هایش افزود: امیدوارم بدشانسی‌هایم تمام شود و من هم به سطح اول  فوتبال برگردم، بدرخشم و دوباره خودم را نشان بدهم.

دیدگاه‌ها