کد خبر : 1952983 | 04 مرداد 1402 ساعت 04:25 | 37.2K بازدید | 6 دیدگاه

غصه زلاتان تمامی ندارد: آه کجایی برادر جان!

زلاتان ابراهیموویچ درباره مرگ برادر جوان‌ترش که بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت صحبت کرده و می‌گوید از مرگ او همچنان داغدار است.

غصه زلاتان تمامی ندارد: آه کجایی برادر جان!

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ در پایان فصل گذشته فوتبال باشگاهی در 41سالگی اعلام بازنشستگی کرد و از فوتبال حرفه‌ای کناره گرفت. با اینکه ایبرا همیشه مورد توجه رسانه‌هاست ولی کمتر کسی می‌دانست که او برادری به نام ساپکو دارد.

ساپکو ابراهیموویچ در سال 2014 بعد از مدتی جنگیدن با سرطان از دنیا رفت و زلاتان می‌گوید از اینکه برادرش جلوی چشم‌های او جان داده و کاری از دستش برنمی‌آمد هنوز داغدار است.

زلاتان در این باره گفته بود: "به پدرم شفیق نگاه کردم و متوجه شدم که ماجرا جدی است. نفس نمی‌توانستم بکشم. ساپکو منتظرم بود. خواسته بود قبل از اینکه از دنیا برود من کنارش باشم". ابراهیموویچ فاش کرد که از ابتلای برادرش به سرطان اطلاعی نداشته و تنها در مراسم خاکسپاری بوده که از درگیری او با سرطان مبتلا شده است.

1901856

ابراهیموویچ در ادامه گفت: "برادرم به شیوه اسلامی خاکسپاری شد. پدرم اولین بیل را زد و روی جنازه خاک ریخت و بعد نوبت من شد. یخ زده بودم. بیل را در خاک فرو کردم و تازه متوجه شدم این یعنی مرگش را پذیرفته‌ام. او در ذهن من هنوز زنده بود. اصلا نمی‌فهمیدم چه خبر است. دیوانه شده بودم. او خیلی جوان بودم. برادرم بود. پدرم حتی یک قطره اشک نریخت، ولی فردایش سر خاک برادرم رفت و یک روز کامل گریه کرد. پدرم بعدها می‌گفت آن روز سخت‌ترین روز زندگی‌اش بوده".

دیدگاه‌ها