کد خبر : 1953023 | 04 مرداد 1402 ساعت 08:27 | 101.6K بازدید | 110 دیدگاه

عیسی برای تسخیر قلب سپاهانی‌ها پیش‌قدم شد (عکس)

جذب عیسی آل‌کثیر که فصل گذشته مقابل سپاهان گلزنی کرده بود، چیزی نبود که هواداران سپاهان انتظارش را داشته باشند.

عیسی برای تسخیر قلب سپاهانی‌ها پیش‌قدم شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، عیسی آل‌کثیر فصل گذشته اگرچه به دلیل مصدومیت بسیار کم در ترکیب پرسپولیس راهی میدان شد، اما در مصاف با سه تیم مدعی مسابقات که سپاهان، استقلال و گل گهر بودند، 4 گل ارزشمند را در مسیر کسب سه گانه سرخپوشان رقم زد، اما چند هفته پس از رقم خوردن این موفقیت بزرگ، به یکباره و به صورت کاملا غیرمنتظره به سپاهان پیوست. عیسی خرید بزرگی برای سپاهان بود، اما شاید به دلیل اینکه پس از جذب چند مهاجم و حضور شهریار به اردوی تیم ملحق شد، چندان در جامعه هواداری سپاهان مورد استقبال قرار نگرفت.

عیسی آل کثیر سپس با انتشار یک استوری به دوران حضورش در پرسپولیس اشاره داشت و اعلام کرد که در آینده درباره پیوستن به سپاهان شفاف‌سازی خواهد کرد.

1901920

اگرچه مهاجم سال‌های اخیر پرسپولیس در ادامه به حضورش در سپاهان هم پرداخته بود و قول داد که با تمام وجودش برای این تیم به میدان برود، اما صحبت از پرسپولیس که رقیب اصلی هواداران سپاهان در لیگ برتر به شمار می‌رود، سبب آزرده شدن خاطر هواداران تیم جدیدش شد.

با این حال روز سه شنبه که عیسی آل‌کثیر اولین جلسه تمرینی خود را با سپاهان در حضور اهالی رسانه و هواداران پشت سر گذاشت، مانند سایر بازیکنان با دسته گل به سوی دوستداران سپاهان رفت و در حین تمرین نیز به ابراز احساسات آنها واکنش نشان داد، تا آرام آرام پایه روابط خود در تیم جدید را بسازد.

ماجرای عیسی آل‌کثیر با سپاهان هنوز به اولین سطور خود هم نرسیده، ولی بی‌شک مورایس با حضور این مهاجم جنوبی و همینطور در اختیار داشتن شهریار مغانلو، کشنده‌ترین ترکیب هجومی لیگ برتر را در کنار بازیکنانی نظیر فرشاد احمدزاده، احسان پهلوان، رضا شکاری و کاوه رضایی در اختیار دارد، که البته باید دید عملکردشان طی فصل چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها