کد خبر : 1953045 | 04 مرداد 1402 ساعت 10:45 | 52.3K بازدید | 8 دیدگاه

پوچتینو: امیدوارم دو طرف راه حل مناسبی پیدا کنند

یکی از مشتریان کیلیان امباپه کم شد!

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، اعتراف کرد که جذب کیلیان امباپه چیزی خارج از واقعیت است.

یکی از مشتریان کیلیان امباپه کم شد!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا برای خرید ستاره فرانسوی تماس‌هایی با باشگاه PSG داشته، در حالی که الهلال پیشنهاد نجومی 300 میلیون یورویی ارائه کرد. از چند باشگاه انگلیسی از جمله چلسی نیز به عنوان مشتریان این بازیکن یاد می‌شود که مائوریتسیو پوچتینو در کنفرانس خبری پیش از بازی دوستانه با نیوکسل به آن واکنش نشان داده و چنین اتفاقی را در واقعیت غیرعملی دانست.

سرمربی چلسی که سابقه هدایت پاری‌سن‎‌ژرمن را دارد در مورد اختلاف شدید مدیران این باشگاه با امباپه و تمایل چلسی به خرید این بازیکن گفت: "تمرکز ما روی واقعیت‌ها و مسائل تیم خودمان است و از طرف خودم حرف خاصی برای گفتن ندارم. فقط امیدوارم که دو طرف به راه حلی دوستانه دست پیدا کنند."

او ابراز امیدواری کرد که مشکل طرفین با مسالمت حل شود: "به نظرم این مشکلی است که پاریس و کیلیان خودشان باید آن را حل کنند. PSG باشگاهی است که دوستش دارم چون بازیکن، کاپیتان و سرمربی آن بودم. با امباپه هم رابطه بسیار خوبی دارم و امیدوارم که این مشکل با پیدا کردن بهترین راه حل ممکن ختم به خیر شود."

1901952

چلسی در حال حاضر 12 بازیکن فروخته و سه بازیکن دیگر که جایی در برنامه‌های پوچتینو حضور ندارند نیز به زودی فروخته خواهند شد. در این بین کانر گلگر از چلسی هم مورد توجه 5 باشگاه قرار دارد.

سرمربی چلسی در مورد احتمال جدایی این بازیکن گفت: "بازیکنانی که در این تور حضور دارند جزو برنامه‌های فصل جدید ما هستند. ما بسیار سخت کار می‌کنیم تا بازیکنان بیشتری در پست‌های مختلف جذب کنیم و امیدوارم این اتفاق به زودی بیافتد. کانر در برنامه‌های ما است، روز اولی که آمدم با او صحبت می‌کردم. در فوتبال ممکن است اتفاقاتی بیفتد که نمی‌توانیم مدیریت کنیم. در حال حاضر از او و عملکردش راضی هستم، او دو سال قرارداد دارد و چیزی برای گفتن نیست."

دیدگاه‌ها