کد خبر : 1953056 | 04 مرداد 1402 ساعت 11:21 | 27.2K بازدید | 24 دیدگاه

پاری‌سن‌ژرمن در انتظار پیشنهادات جدید برای امباپه

پس از پیشنهاد 300 میلیون یورویی الهلال برای جذب کیلیان امباپه، پاری سن ژرمن انتظار دارد در روزهای آینده پیشنهادات بیشتری برای این بازیکن دریافت کند.

پاری‌سن‌ژرمن در انتظار پیشنهادات جدید برای امباپه

به گزارش ورزش سه، پس از امتناع امباپه از تمدید قرارداد خود با پاری سن ژرمن در ماه گذشته، تردیدهایی در مورد آینده او به وجود آمد؛ به خصوص که او در تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد شد و از ماه ژانویه می‌تواند با سایر باشگاه‌ها وارد مذاکره شود.

باشگاه پاری سن ژرمن به این نتیجه رسیده که امباپه برای انتقال آزاد به رئال مادرید در تابستان به توافق رسیده است و منابعی در این باشگاه فرانسوی اعلام کردند که اگر او پس از پایان قرارداد خود به رئال مادرید برود، مبلغ قراردادش 160 میلیون یورو خواهد بود.

به نظر می‌رسد پاری سن ژرمن پس از کنار گذاشتن کیلیان امباپه از تور آماده‌سازی خود در کره جنوبی و ژاپن، به این بازیکن 24 ساله اجازه داده تا در خصوص مسائل شخصی قرارداد با الهلال مذاکره کند.

1901430

اما خبرگزاری BE Media انگلیس به نقل از منابع نزدیک به پاری سن ژرمن اعلام کرد انتظار می‌رود پیشنهادات دیگری برای جذب امباپه دریافت شود ولی ممکن است این اتفاق مدتی طول بکشد، چرا که احتمال می‌رود موضوع مبادله با بازیکنان دیگر در میان باشد.

بر اساس گزارش‌های مطبوعات مختلف، تاکنون چلسی، منچستریونایتد، تاتنهام و بارسلونا علاقه خود را برای جذب امباپه ابراز کرده‌اند.

دیدگاه‌ها