کد خبر : 1953068 | 04 مرداد 1402 ساعت 12:05 | 13.5K بازدید | 13 دیدگاه

سید فقط به بالا بردن جام در ارومیه فکر می‌کند

سید محمد موسوی به سوی ششمین حضور خود در جام ملت‌های آسیا می‌رود.

سید فقط به بالا بردن جام در ارومیه فکر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که سه قهرمانی و یک نایب قهرمانی  در جام ملت‌های آسیا را در کارنامه دارد خود را برای ششمین حضور خود در این تورنمنت آماده می‌کند.

او اولین بار در سال ۲۰۰۷ در این مسابقات شرکت کرد و در آن زمان او بیست سال بیشتر نداشت؛ جایی که تیم ملی به دلیل تغییرات فراوان نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند، اما در سال ۲۰۰۹ توانست اولین مدال خود که نقره بود را همراه با بهترین مدافع مسابقات به‌ دست بیاورد، اوج کار سید در دو دوره بعدی بود که با خولیو ولاسکو دو طلا کسب کرد و بازهم در سال ۲۰۱۳ عنوان بهترین مدافع را به دست آورد.

سید محمد موسوی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ به دلیل ترافیک بازی‌های ملی در این تورنمنت شرکت نکرد تا اینکه در سال ۲۰۱۹ یکبار دیگر به مقام قهرمانی برسد و باز هم یکی از بهترین مدافعین مسابقات لقب بگیرد. او در سال ۲۰۲۱ به تیم ملی برای این مسابقات فرا خوانده نشد و اینبار یکی از آخرین دوره‌های حضور خود در این تورنمنت را تجربه خواهد کرد.

1902002

سید در ایران این فرصت را دارد که با قهرمانی چهارمش به عنوان پرافتخارترین مرد ایرانی در این تورنمنت لقب بگیرد و باید دید این کار را خواهد کرد یا خیر؛ همچنین لازم به ذکر است او و عطایی در سال ۲۰۰۹ نیز در این تورنمنت با هم بودند. موسوی به عنوان بازیکن و بهروز عطایی نیز به عنوان دستیار حسین معدنی انجام وظیفه می‌کرد و حالا این دومین تجربه این دو نفر با یکدیگر خواهد بود.

دیدگاه‌ها