کد خبر : 1953081 | 04 مرداد 1402 ساعت 12:46 | 54.7K بازدید | 4 دیدگاه

تیم ما همه را سورپرایز می‌کند

بازیکنی که از استقلال‌تاجیکستان به خوزستان منحرف شد!

محمد سلطانی‌مهر می‌گوید استقلال خوزستان تیم شگفتی‌ساز لیگ بیست و سوم خواهد بود.

بازیکنی که از استقلال‌تاجیکستان به خوزستان منحرف شد!

به گزارش ورزش سه، محمد سلطانی‌مهر، هافبک جوان فصل گذشته ذوب آهن، یکی از خریدهای استقلال خوزستان برای لیگ بیست و سوم بود که این روزها تمرینات پیش‌فصل خود را زیر نظر سیروس پورموسوی دنبال می‌کند تا با آغاز رقابت‌های لیگ برتر در لباس جدید خود وارد مستطیل سبز شود.

سلطانی‌مهر در خصوص انتقال به استقلال خوزستان به خبرنگار ما گفت: من در فصل نقل و انتقالات با چند پیشنهاد مواجه شدم که یکی از این پیشنهادات هم از سوی استقلال تاجیکستان بود و می‌توانستم لژیونر شوم اما با مشورت‌هایی که کردم، تصمیم گرفتم این فصل را هم در لیگ ایران باشم. خیلی خوشحالم که در خدمت تیم خوب استقلال خوزستان و مردم خوزستان هستم.

او با تمجید از کادر فنی استقلال خوزستان افزود: من دورادور آقای پورموسوی و سیستم و سبک ایشان را می‌شناختم و خیلی دوست داشتم با ایشان کار کنم و می‌دانستم زیر نظر ایشان، سال خوبی خواهم داشت. آقای پورموسوی یکی از مربیان خوب لیگ هستند و ما بازیکنان هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم تا تمام زحمات آقای پورموسوی را جبران کنیم و ایشان روسفید بیرون بیایند. همچنین من شناخت خوبی هم از آقای امیرحسین پیروانی داشتم و با ایشان در تیم ملی جوانان کار کرده بودم. در واقع یکی از دلایل اصلی این انتخابم، شناخت کادرفنی تیم بود.

سلطانی‌مهر درباره مدت حضور خود در ذوب آهن بیان کرد: یک دوره سه ساله در تیم خوب ذوب آهن اصفهان حضور داشتم و باعث افتخارم بود که پیراهن این تیم را بر تن کردم اما در نهایت قراردادم به پایان رسید و بنا به دلایلی از این تیم جدا شدم. برای تیم خوب و ریشه‌دار ذوب آهن آرزوی موفقیت دارم و از هیئت مدیره و کادر فنی سابق این تیم تشکر می‌کنم که شرایط را برای من مهیا کردند.

وی در خصوص شرایط تیم جدید خود توضیح داد: استقلال خوزستان نسبت به ۷-۸ تیم لیگ برتری کمتر هزینه کرده است اما با این حال تیم بسیار خوبی داریم و مطمئن باشید که از ابتدای لیگ پرقدرت کارمان را آغاز می‌کنیم. در حال حاضر حدود ۲۰ روز است که در تهران کارمان را پیگیری می‌کنیم و کاملا آماده هستیم. من به این فصل خیلی اميدوارم و مطمئن باشید استقلال خوزستان این فصل شگفتی‌ساز می‌شود و حتی می‌تواند در نیمه بالای جدول قرار بگیرد. ما نفرات باتجربه‌ای در اختیار داریم و تیم خوب و یک‌دستی هستیم و امیدواریم بتوانیم مردم خوب خوزستان را خوشحال کنیم.

سلطانی‌مهر درباره شکست استقلال خوزستان در دیدار دوستانه روز گذشته برابر پارس جنوبی جم گفت: در حال حاضر در شرایط بدنسازی هستیم و بدن‌ها در افت است. در‌ست است که نتایج بازی‌‌های دوستانه هم مهم است اما هدف اصلی، هماهنگی بین بازیکنان است. این آخرین بازی دوستانه ما بود و با وجود اینکه نتیجه خوبی برای ما به همراه نداشت اما بازی نسبتا خوبی انجام دادیم و آماده شروع رقابت‌های لیگ برتر هستیم. ۳۰ بازی دست نخورده در پیش داریم و بسیار امیدوار هستیم.

هافبک جدید خوزستانی‌ها درباره قرعه این تیم گفت: تیم خوبی داریم و به هیچ وجه قرعه مهم نیست. ما بالاخره باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و مهم این است که از همان بازی ابتدایی پرقدرت ظاهر شویم و امتیازات لازم را جمع کنیم تا آخر فصل به مشکل نخوریم. من تا پیش از ورود به تیم، با شرایط تیم آشنا نبودم اما در این چند روزی که وارد ساختار تیم شدم، واقعا لذت بردم و مطمئنم می‌بینید که استقلال خوزستان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و سرحال و رو به جلو ظاهر خواهد شد.

او در پایان صحبت‌های خود گفت: از آقای پورموسوی و آقای پیروانی عزیز بابت اعتمادی که به من داشتند، تشکر می‌کنم و تمام سعی و تلاشم را می‌کنم که به سهم خودم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم تا تیم نتیجه بگیرد. از همینجا از هواداران تیم خواهش می‌کنم از ابتدای لیگ که ما میزبان هستیم، حمایت خوبی داشته باشند و به عنوان یار دوازدهم ما، استادیوم را پر کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها