کد خبر : 1953099 | 04 مرداد 1402 ساعت 14:13 | 21.2K بازدید | 11 دیدگاه

بایرن تایید کرد، مذاکره مانه با النصر

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای، عدم رضایت خودش را از حضور مانه در این تیم اعلام کرد.

بایرن تایید کرد، مذاکره مانه با النصر

به گزارش "ورزش سه"، هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که از مداکرات اولیه النصر برای به خدمت گرفتن سادیو مانه، مهاجم سنگالی این تیم مطلع است.
هاینر، در جریان تور پیش فصل این تیم در ژاپن در صحبت با خبرنگاران آلمانی گفت: "بایرن مونیخ از این موضوع کاملا مطلع است اما صحبت‌ها هنوز در مراحل اولیه است. باید منتظر ماند و دید چه خواهد شد." اظهارات او با ادعای روزنامه بیلد مطابقت دارد. گفته شده بود که موکلان این بازیکن سنگالی با سران باشگاه النصر ملاقاتی خواهند داشت.

این بازیکن 31 ساله، با تیم لیورپول قهرمانی در لیگ جزیره و لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورده است و در صورت پیوستن به النصر به یکی دیگر از بازیکنان بزرگی تبدیل می‌شود که در این روزها راهی لیگ حرفه‌ای عربستان شده‌اند. همانند کریستیانو رونالدو، کاپیتان حال حاضر تیم النصر.

1893712

این مهاجم سنگالی در طول یک فصل حضورش در بایرن مونیخ، در 38 بازی برای این تیم به میدان رفت و 12 گل را برای باواریایی‌ها به ثمر رساند. اما فقط یکی از آن 12 گل پس از مصدومیت او در ماه نوامبر به ثمر رسیده است. مصدومیتی که باعث شد او جام جهانی 2022 را از دست بدهد.
مانه همچینین به دلیل رفتار غیر ورزشی‌اش در ماه آپریل توسط باشگاه محروم شد. این محرومیت به دلیل ضربه مشتی بود که او زیر چشم هم تیمی‌اش لروی سانه نواخته بود.
هربرت هاینر اولین حضور مانه در باشگاه بایرن مونیخ در فصل جدید را این گونه توصیف کرد: "این اتفاق نه برای ما رضایت بخش است و نه برای او."

دیدگاه‌ها