کد خبر : 1953110 | 04 مرداد 1402 ساعت 15:35 | 37K بازدید | 27 دیدگاه

بالاتر از اتلتیکو نیستی

سیمئونه تکلیفش با ژوائو را مشخص کرد

سرمربی اتلتیکو مادرید بار دیگر تکرار کرد که نه ژوائو و نه هیچ بازیکنی بالاتر از نام باشگاه نیست.

سیمئونه تکلیفش با ژوائو را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس که نیم فصل دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در چلسی حضور داشت، تا تابستان 2027 با اتلتیکو قرارداد دارد. ژوائو اخیرا در یک مصاحبه صراحتا گفت که دوست دارد از اتلتیکو برود و تیم مورد علاقه‌اش از کودکی بارسلونا بوده اما این انتقال ساده نیست.

1900044

فلیکس در سال 2019 با شکستن رکورد نقل و انتقالاتی اتلتیکو مادرید و با امضای قراردادی به ارزش 126 میلیون یورو از بنفیکا به این تیم پیوست. با این حال این بازیکن هرگز نتوانست ثبات خوبی در ترکیب این تیم داشته باشد و نمایش درخشانی را از خود ارائه دهد.
مصدومیت‌های متعدد نیز باعث شد که زمان حضور او در میدان محدود شود و در دو سال اخیر حتی شایعاتی درباره احتمال جدایی او به گوش رسیده است. ژوائو زمستان گذشته پس از تنش با دیه گو سیمئونه، بدون بند خرید دائمی راهی چلسی شد ولی در لندن هم خبری از بهشت نبود و برگشت.

1889886

امروز وقتی از سیمئونه در مورد آینده ژوائو سوال شد، او اینگونه پاسخ داد: «مهم‌ترین چیز این است که همه بدانیم، بالاتر از اتلتیکو مادرید نیستیم و اتلتیکو از همه ما مهم‌تر است.

وقتی به این باشگاه آمدم، مشخص کردم که ارزش‌ها، تعهد، تواضع و احترام باید توسط هرکسی و از هر جایی که هستیم رعایت شود و اینکه باشگاه از همه ما مهم‌تر است. تکرار می‌کنم که  هیچ‌کس، ابدا هیچ‌کس بالاتر از اتلتیکو مادرید نیست.»

دیدگاه‌ها