کد خبر : 1953117 | 04 مرداد 1402 ساعت 15:53 | 46K بازدید | 90 دیدگاه

پپ به توخل راه نداد

سیتی 2-1 بایرن: شکست دوباره برابر قهرمان اروپا

بایرن امروز در دیداری تدارکاتی در ژاپن مثل چند ماه پیش مغلوب منچسترسیتی، قهرمان چمپیونزلیگ، شد.

سیتی 2-1 بایرن: شکست دوباره برابر قهرمان اروپا

یه گزارش "ورزش سه"، امروز بایرن مونیخ و سیتی در جریان تور آسیایی خود و در ورزشگاه ملی توکیو در دیداری تدارکاتی برابر هم قرار گرفتند. دو تیم فصل گذشته در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز به مصاف هم رفتند که سیتی موفق شد در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی نیمه نهایی شود و در ادامه با حذف رئال و شکست اینتر در فینال، قهرمان نیز شد.

ویدئو: 306319
1902077

بازی متعادل آغاز شد و در یک ربع ابتدایی شاهد شانس مسلم گلزنی نبودیم. اولین موقعیت جدی بازی را بایرن در دقیقه 19 خلق کرد. ضربه آزاد لروی سانه با برخورد به تیر دروازه راهی به تور پیدا نکرد.

یک دقیقه بعد سیتی به گل رسید. حرکت تماشایی لوئیس از سمت راست که همه مدافعان مقابلش را جا گذاشت زمینه ساز گل شد. پاس او به خولین آلوارز در درون محوطه جریمه و ضربه این بازیکن با مهار گلر بایرن همراه شد ولی در ریباند، مک آتی موفق شد دروازه را باز کند و سیتی را پیش بیندازد.

1902080

در دقیقه 29 آکه مصدوم شد و جای خود را به آکانجی داد. بایرن در ادامه نیمه اول روی شوت‌های موسیالا و کومان می‌توانست کار را مساوی کند ولی در نهایت 45 دقیقه نخست با برتری یک گله سیتی به پایان رسید.

سیتی نیمه دوم را با هشت تغییر شروع کرد و کانسلو، فودن، هالند، باب، رودری، لاپورت، فیلیپس و سرخیو گومز وارد زمین شدند.

1902078

توخل هم یک تیم کامل دیگر را روانه زمین کرد. اولرایش، سار، تیکویچ، استانیشیچ، کراتزیگ، گورتزکا، گراونبرخ، مانه، ویدویچ، وانر و تل به میدان رفتند.

سیتی خیلی زود می‌توانست گل دوم را بزند ولی اولرایش با واکنشی خوب در دو مرحله توپ را مهار کرد. بایرن یکی دو موقعیت خوب را از دست داد تا اینکه در دقیقه 81 توسط تل به گل مساوی رسید. او روی ریباند ضربه وانر توانست گلزنی کند.

1902081

گل بایرن پنج دقیقه دوام داشت و در دقیقه 85 سیتی روی پاس فودن و ضربه لاپورت از دهانه دروازه حساب کار را 2-1 کرد. در نهایت این بازی با برتری 2-1 قهرمان اروپا به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها