کد خبر : 1953126 | 04 مرداد 1402 ساعت 17:36 | 27.2K بازدید | 1 دیدگاه

نمی‌توانید به پیشنهاد مورینیو نه بگویید

حسام عوار، در انتقالی آزاد، به تیم رم پیوسته و از ژوره مورینیو به عنوان دلیل اصلی حضورش در این تیم یاد کرده است.

نمی‌توانید به پیشنهاد مورینیو نه بگویید

به گزارش "ورزش سه"، حسام عوار بازیکن پیشین تیم لیون در انتقالی آزاد راهی تیم رم شد تا بتواند بازی زیر نظر آقای خاص را تجربه کند. 
آاس رماین بازیکن 25 ساله، قراردادی 5 ساله با رم امضا کرده است و سومین خرید این تیم در این پنجره نقل و انتقالاتی محسوب می‌شود. 

این بازیکن در مصاحبه‌ای، ابتدا از دلایل آمدنش به شهر رم صحبت کرده است: "حضور مورینیو در رم دلیل اساسی حضور من در این تیم است. من نمی‌توانستم فرصت بازی کردن تحت مربی‌گری او را از دست بدهم. تیاگو پینتو (مدیر ورزشی رم) نشان داد که مرا می‌خواهد. اما وقتی اینجا هستید. راحت تر این است که بگویید به دلیل جذابیت رم، آن را انتخاب کرده‌اید." 

او برخی از بازیکن الهام بخش خود را در خط هافبک نام برده است: "زیدان بی نظیر و منحصر به فرد بود. من هرگز به سطح او نخواهم رسید. او به خاطر تکنیک و ظرافتش همواره بازیکن مورد علاقه من است. 

1210485

کلمنت گرینیه در لیون همواره من را حمایت کرد و من کمک‌های او را در روزهایی که چوان تر بودم فراموش نخواهم کرد." 

این بازیکن 25 ساله درباره نظرات دیگران درمورد تیم رم گفت: "در روزهایی که در حال مذاکره بودم، گرنیر و گارسیا با من درباره شکوه رم و طرفدارانش صحبت کردند. من قبلا این موضوع را در هنگام پرسه زدن در خیابان‌های این شهر متوجه شدم و بلافاصله فهمیدم که تمام شهر رم فوتبال را دنبال می‌کنند." 

عوار رم را به عنوان پله‌ای در دوران حرفه‌ای خود نمی‌بیند. 
"من فردی جاه طلب هستم و همیشه آرزو داشتم در یک تیم بزرگ بازی کنم. حالا که به اینجا رسیده‌ام باید ثابت کنم که شایسته آن هستم. من به آن به چشم یک پله نگاه نمی‌کنم. این اشتباه است." 

او درباره پستش در خط هافبک نیز اینگونه صحبت کرده است: "برای دو سال من جلوی خط دفاعی بازی کرده‌ام و اگر مربی بخواهد من دوباره در آن پست بازی کنم، در دسترس خواهم بود. من هیچ رقابتی با مانوئل پلگرینی ندارم، همیشه معتقدم که بازیکنان قوی باید در کنار یکدیگر بازی کنند." 
در نهایت عوار در باره برخی از هم تیمی‌های جدیدش صحبت کرد: "شما هر روز می‌توانید استعداد دیبالا را در تمرین ببینید. همین موضوع را می‌توان در پلگرینی و استفان الشعراوی هم گفت. اما کسی که من بیشتر با او وقت می‌گذرانم ایوان اندیکاست. البته طبیعی هم هست چون هر دو به فرانسه صحبت می‌کنیم."

دیدگاه‌ها