کد خبر : 1953130 | 04 مرداد 1402 ساعت 17:48 | 79K بازدید | 88 دیدگاه

از رونالدو یاد بگیر کیلیان: اول یونایتد بعد رئال!

دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، کیلیان امباپه را تشویق کرد راهی شیاطین سرخ شود چرا که در این تیم می‌تواند مسیری مثل کریستیانو رونالدو را طی کرده و به اسطوره‌‌ای در حد او تبدیل شود.

از رونالدو یاد بگیر کیلیان: اول یونایتد بعد رئال!

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تنش در رابطه کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن امسال تابستان عملا به جنگی تمام‌عیار تبدیل شده است یکی از ستاره‌های سابق منچستریونایتد این باشگاه را برای ستاره فرانسوی مناسب دانسته و از سوی دیگر مدیران یونایتد را تشویق کرد با تمام قوا برای به خدمت گرفتن امباپه تلاش کنند. 

منچستریونایتددوایت یورک می‌گوید منچستریونایتد نباید فکر کند حالا که نام باشگاه‌هایی مثل رئال مادرید یا الهلال در رابطه با امباپه مطرح شده خودش را کنار بکشد. این ستاره سابق شیاطین سرخ گفت یونایتد با حضور امباپه نه تنها مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر خواهد شد بلکه جایگاه سالها پیش خود به عنوان بزرگترین باشگاه دنیا را به دست خواهد آورد. 

او در عین حال به امباپه توصیه کرد که منچستریونایتد را انتخاب کند چرا که در این تیم می‌تواند پا در جا پای اسطوره محبوبش کریستیانو رونالدو بگذارد که با حضور در یونایتد چهره شد و حرکت سریعش به سمت قله فوتبال دنیا را آغاز کرد. 

1902104

دوایت یورک در مصاحبه‌ای گفت:" اگر منچستریونایتد کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد برای لیگ برتر عالی می‌شود. این باعث می‌شود دو تیم شهر منچستر مدعیان اصلی قهرمانی شوند که خیلی جذاب است و لیگ را هم جذاب‌تر می‌کند. با حضور امباپه، یونایتد بار دیگر چه در زمین و چه بیرون از زمین بزرگترین باشگاه دنیا می‌شود. الان سالها است که یونایتد در زمین بهترین تیم نیست ولی با خرید امباپه بدون شک از همه جلو خواهد زد". 

ستاره سابق شیاطین سرخ در ادامه گفت:" ببینید لیونل مسی الان برای اینترمیامی چه کرده، به نظر من امباپه هم در یونایتد همین تاثیر را خواهد داشت. او باعث می‌شود باشگاه یک سر و گردن از بقیه بالاتر بایستد. لیگ برتر همین الان هم بهترین لیگ دنیا است ولی با حضور امباپه جایگاهی حتی بهتر پیدا می‌کند". 

یورک با پیش کشیدن نام کریستیانو رونالدو در توصیه‌اش به امباپه گفت:" زمانی که امباپه به یونایتد بیاید او همان تاثیری را خواهد داشت که کریستیانو در اولدترافورد داشت. مسی و رونالدو هنوز هم پرطرفدارترین فوتبالیست‌های دنیا هستند و امباپه در اوایل مسیر است و هنوز مانده به آنها برسد. می‌دانم او کریس را دوست دارد و به نظرم در اولدترافورد می‌تواند دقیقا در همان مسیری حرکت کند که الگویش را اسطوره کرد".

1902105

دیدگاه‌ها