کد خبر : 1953141 | 04 مرداد 1402 ساعت 18:49 | 28.4K بازدید | 17 دیدگاه

افشاگری مدافع چلسی در مورد هم‌تیمی‌های فصل قبل

ریس جیمز تایید کرد که فصل گذشته بعضی از بازیکنان چلسی علاقه‌ای به حضور در این باشگاه نداشتند.

افشاگری مدافع چلسی در مورد هم‌تیمی‌های فصل قبل

به "گزارش ورزش سه"، ریس جیمز، مدافع ملی پوش چلسی، پس از عملکرد ضعیف این تیم در سال گذشته و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم لیگ، به دنبال بهبود وضعیت تیمش‌اش است.
این بازیکن فصل قبل را بدترین فصل حضورش در چلسی نامید و گفت که چلسی در تلاش برای بازگشتن است.
دفاع راست تیم ملی انگلیس معتقد است که برخی از هم تیمی هایش در فصل گذشته، علاقه‌ای به حضور در این تیم نداشتند و 22 شکست در یک فصل روحیه همه تیم را بهم ریخت. در حال حاضر تیم مائوریتسیو پوچتینو 12 بازیکن را از دست داده و سه بازیکن دیگر از جمله روملو لوکاکو، به دنبال خروج از این باشگاه هستند.
ریس ارزیابی خود را از پیش فصل تحت هدایت پوچتینو ارائه کرده است این بازیکن معتقد است که آن‌ها دوباره در یک ماموریت هستند و همچنین می‌خواهد پس از خروج سزار آزپیلیکوئتا، به بازوبند کاپیتانی این تیم دست پیدا کند.
این بازیکن بازی‌های هفته پیش را به دلیل بیماری از دست داد اما اکنون آماده است تا برای تیمش به میدان برود. جیمز گفت: "سطح انرژی تیم از زمان آمدن کادر فنی جدید تغییر کرده است. این موضوع در بازی‌های اخیر ما مشهود است. قطعا فصل سختی را پیش رو داریم چون هیچ فصل آسانی در لیگ برتر وجود ندارد. فصل گذشته اما سخت‌ترین فصلی بود که تجربه کرده‌ام. تغییرات زیادی به وجود آمد. برخی بازیکنان علاقه‌ای به بودن در این تیم نداشتند. اکنون صفحه جدیدی آغاز شده است و ما مشتاق فصل جدید هستیم. در فصل گذشته ما نتایج بد زیادی داشتیم و این نتایج نیز تاثیر منفی در کار ما داشتند. اما در این فصل بازیکنان جدیدی به ما پیوسته‌اند. این یک شروع جدید است. این اتفاقات تاثیر زیادی روی بازیکنان داشته است و همه هیجان زده‌اند و بی‌صبرانه منتظر شروع کار هستند."

1896528

جیمز از ماه آوریل به دلیل مصدومیت نتوانست بازی کند و به همین دلیل او این فصل را ضعیف‌ترین نامیده و در این باره گفت: "این حرف بیشتر مربوط به فصل گذشته است. این خیلی سخت است که بعد از یک مصدومیت دوباره مصدوم می‌شوید و نمی‌توانید کاری که به آن علاقه دارید را انجام بدهید. این موضوع نا امید کننده است و به شما ضربه می‌زند."
پس از این صحبت‌ها از ریس جیمز پرسیده شد که سرمربی جدید چه تاثیری بر روی روحیه بازیکنان این تیم داشته است و در این لحظه پوچتینو در بین صحبت‌های این بازیکن پرید و به شوخی گفت: "مطمئنا بسیار مثبت."
ریس جیمز در ادامه بیان کرد که یکی از جاه طلبی‌هایش رسیدن به بازوبند چلسی است. او در این باره گفت: "من تمام عمرم در چلسی بوده‌ام. من همیشه رویای این اتفاق را در سر داشته‌ام و امیدوارم که در زمان مناسب اتفاق بیفتد. هر کس روش متفاوتی برای رهبری دارد. بعضی‌ها صحبت می‌کنند و بعضی‌ها نیز با عملکردشان آن را نشان می‌دهند. من می‌توانم هر دو را انجام بدهم. این طرز فکر من است و سعی می‌کنم به تیم و بازیکنان جوان تا جایی که ممکن است کمک کنم."
با وجود عملکرد ضعیف چلسی در فصل گذشته، جیمز معتقد است که این تیم می‌تواند فصل پیش رو را با کسب جام به پایان برساند. او گفت: "ما باشگاه جاه طلبی هستیم. ما وارد هیچ رقابتی نمی‌شویم مگر برای پیروزی. من دلیلی برای عدم موفقیتمان نمی‌بینم. ما تیم قدرتمندی داریم و هر چه بیشتر بازی کنیم بیشتر همدیگر را درک می‌کنیم و قوی‌تر خواهیم شد."

دیدگاه‌ها