کد خبر : 1953155 | 04 مرداد 1402 ساعت 19:48 | 65.8K بازدید | 22 دیدگاه

استقلال باید یک فوروارد گرانقیمت و بزرگ بیاورد

قول بزرگ خطیر: دو سه بازیکن خارجی

بازیکن سابق استقلال معتقد است در این روزهای حساس این تیم به انرژی مثبت بیشتر از انتقادهای منفی نیاز دارد.

قول بزرگ خطیر: دو سه بازیکن خارجی

به گزارش"ورزش سه" بهتاش فریبا مهاجم سابق استقلال و تیم ملی امروز در حاشیه جلسه پیشکسوتان باشگاه خواهان حمایت قدیمی ها از این تیم در آستانه شروع لیگ برتر شد:" هفت روز دیگر بازی داریم و بهتر است همه‌ش منفی حرف نزنیم." 

او در این ارتباط گفت:" چه بخواهیم چه نخواهیم این بازیکنان باید هفته آینده بازی کنند. اما من می گویم تیم خوبی داریم و آنقدرها هم که می گویند اوضاعمان بد نیست."
 
کاپیتان سابق استقلال در ادامه افزود:" یک دروازه بان خوب (سیدحسین حسینی) را داریم و یک دروازه بان خیلی خوب هم گرفتیم(محمدرضا خالد آبادی). همه می دانند هر بازیکن بزرگی هم روز خوب و بد دارد. حسینی سه چهاربازی بد فصل گذشته داشت اما در فصل قبل از آن هفده کلین شیت داشت." 

بهتاش فریبا همچنین گفت:" ما سیلوا را صددرصد از دست داده ایم و نمی دانم تکلیف عارف غلامی چه خواهد شد اما دو تا دفاع وسط گرفته ایم. از طرفی در دفاع چپ سلمانی و جلالی و در راست حردانی و یامگا را حفظ کرده ایم. هافبک وسط هایمان همه را داریم؛ آرش رضاوند، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، سعید مهری. ما دو تا وینگر از دست دادیم که از نظر فنی 50 متر روبه جلوی تیم دست آنها بود." 

1499620

او اضافه کرد:"ما فصل گذشته حردانی را بیرون می گذاشتیم و یامگا دفاع راست بازی می کرد. حالا حردانی می تواند به پست خودش برگردد و یامگا وینگر راست یا چپ بازی کند. ما فقط و صددرصد به یک فوروارد نیاز داریم. من خودم معتقدم به جای اینکه دو سه بازیکن معمولی بگیریم یک بازیکن تاپ و یک مهاجم بزرگ بگیریم." 

مهاجم سابق تیم ملی درباره دیگر بازیکنان و بخصوص مهرداد محمدی گفت:" محمدی را در وینگر گرفته ایم اما باید زمان بگذرد ببینیم عملکردش چگونه است. بعضی از بازیکنان در تیم های بزرگ می توانند عملکرد خوبی داشته باشند و برخی نه. خاقانی را هم داریم که تا قبل از اینکه رباط صلیبی بدهد در تیم فرهاد مجیدی بازی می کرد." 

بهتاش با اشاره به شرایط حساس تیم گفت:"تیم ما بد نیست. هشت روز دیگر باید بازی کنیم. وقتی می گوییم تیم ضعیف است آن ها با چه روحیه ای بازی کنند. من می گویم باید به تیم انرژی مثبت بدهیم. با آقای خطیر صحبت کردم و قول داد که دو سه بازیکن خارجی جذب خواهند داشت. واقعیت اینست ما زمان نقل و انتقالات را از دست دادیم. پیش فصل را هم از دست دادیم. هیچ اردوی داخلی و خارجی نرفتیم. از طرفی بازی های ابتدایی مان آسان نیست. اول باید به آبادان برویم و بعد با ملوان که متحول شده و مربی با تجربه ای دارد بازی کنیم. هفته سوم با سپاهان داریم و دو هفته بعد از آن باید با پرسپولیس بازی کنیم. با این نوع بدنسازی ممکن است در سه چهار هفته اول دچار مشکل شویم. ولی باید حمایت کنیم بخصوص بزرگان و قدیمی های تیم..." 

او در پایان گفت:" تیم را باید حمایت کنیم. این‌ها هفته بعد بازی دارند و چاره دیگری نیست. باید صبر کنیم ببینیم خطیر بازیکن می گیرد یا نه؟"

دیدگاه‌ها