کد خبر : 1953159 | 04 مرداد 1402 ساعت 19:58 | 23.8K بازدید | 46 دیدگاه

توخل: هول نکنید، هنوز اول تابستان است!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از شکست مقابل منچسترسیتی عملکرد ضعیفش تیمش را تایید کرد و گفت بایرن شرایط خوبی نداشت و باید تا پیش از شروع فصل به مراتب بهتر شود.

توخل: هول نکنید، هنوز اول تابستان است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز در جریان تور تابستانی پیش‌فصل در یک بازی دوستانه به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد.

شکست مقابل قهرمان اروپا برای بایرن و هوادارانش شکست تلخی بود چرا که سیتی با دستور پپ گواردیولا با تعداد زیادی از بازیکنان جوانش به میدان رفته بود.

هواداران بایرن بعد از بازی انتقادهای زیادی به تیم‌شان و سرمربی‌اش وارد کردند و توماس توخل عملکرد ضعیف تیمش را پذیرفت و گفت بایرن باید تا پیش از شروع فصل از خیلی جهات بهتر شود.

1902146

توخل در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت:" ما خیلی سخت تلاش کردیم که موفق شویم ولی واقعیت این است که از خیلی نظرها باید بهتر بشویم. ولی ما تازه در شروع آماده‌سازی هستیم و با توجه به این می‌توان این نتیجه را به نوعی قابل قبول دانست".

سرمربی بایرن مونیخ در ادامه به انتقاد از عملکرد تیمش در بازی مقابل سیتی پرداخت و گفت:" ما باید در مقابل دروازه حریف تمرکز بیشتری داشته باشیم. در سمت چپ هم باید بهتر بشویم. من متوجه شدم که در زدن ضربات آخر ضعف داریم و از این به بعد تمرین شوتزنی در نزدیکی دروازه را بیشتر انجام خواهیم داد. ما در هر بازی‌ای که انجام می‌دهیم موقعیت‌های خوبی خلق می‌کنیم ولی حالا دیگر وقت آن رسیده که این فرصتها را به گل تبدیل کنیم".

دیدگاه‌ها