کد خبر : 1953168 | 04 مرداد 1402 ساعت 21:06 | 144.6K بازدید | 42 دیدگاه

رسمی: ستاره سابق رئال بالاخره تیم پیدا کرد

ایسکو، ستاره سابق رئال مادرید، در 31سالگی به عنوان بازیکن آزاد به رئال بتیس پیوست. او با پیراهن رئال 5 بار فاتح چمپیونزلیگ شده بود.

رسمی: ستاره سابق رئال بالاخره تیم پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، ایسکو تابستان گذشته بعد از 9 سال به میدان رفتن با پیراهن رئال مادرید این تیم را ترک کرد و بعدها از رفتاری که در پایان دوران حضورش در این تیم با او شده بود شکایت کرد.

ایسکو بعد از ترک رئال به سویا پیوست اما تنها 4 ماه بعد درحالیکه تنها 19 بازی برای این تیم انجام داده بود شاهد فسخ قراردادش بود. ایسکو مدعی شد علت فسخ قراردادش درگیری فیزیکی با مدیر ورزشی وقت سویا، مونچی، بود که حالا در باشگاه استون‌ویلا مدیر ورزشی است.

ستاره سابق رئال که راهی یونیون برلین شده بود در ژانویه گذشته از این باشگاه هم جدا شد و از آن زمان بدون تیم بود.

1902159

بعد از هفت ماه دوران بی‌تیم بودن ایسکو امروز به پایان رسید و بر اساس اعلام باشگاه رئال بتیس او با امضای یک قرارداد آزاد به این تیم پیوست.

یکی از نکاتی که انتقال ایسکو به بتیس را جنجالی می‌کند رقابت شدیدی است که بین سویا و این تیم وجود دارد. اما با توجه به جدایی تلخ ایسکو از سویا بعید است که او نسبت به این تیم احساس وابستگی داشته باشد.

ایسکو در دوران حضورش در رئال مادرید 3 بار فاتح لالیگا و 5 بار فاتح چمپیونزلیگ شده بود. او 38 بازی ملی هم برای کشورش اسپانیا انجام داده و 12 گل ملی هم در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها