کد خبر : 1953188 | 05 مرداد 1402 ساعت 03:11 | 19K بازدید | 5 دیدگاه

مس رفسنجان 4 روز میهمان آلاشکرت بود

هزینه های اردوی تیم ایرانی برعهده باشگاه خارجی

اردوی اخیر تیم مس رفسنجان در کشور ارمنستان با هزینه ای بسیار پایین انجام شده است؛ مسی ها میهمان یک باشگاه ارمنی بودند.

هزینه های اردوی تیم ایرانی برعهده باشگاه خارجی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تیم های لیگ برتری که اردویی را در خارج از کشور برگزار کرد، مس رفسنجان بود. شاگردان ساکت الهامی حدود دو هفته پیش به مدت 7 روز در ارمنستان اردو داشتند و دوبازی دوستانه هم در این کشور انجام دادند.

حالا مشخص شده که مس رفسنجان در این اردو هزینه پایینی را متقبل شده اند؛ حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اخیرا اعلام کرده که 4 روز در ارمنستان میهمان یک باشگاه از این کشور (آلاشکرت) بوده اند.

پورمحمدی در گفت و گوی اخیر خود در این باره بیان کرد: «این اردو برای ما هزینه بالایی نداشت. 4 روز میهمان باشگاه ارمنستانی آلاشکرت بودیم. تیمی که در لیگ کنفرانس اروپا حضور دارد و یک بازی دوستانه هم با آنها داشتیم. ما نیاز به برگزاری بازی دوستانه با تیم های خوب داشتیم و با توجه به ارتباطاتی که آقای فتاحی قائم مقام باشگاه داشتند، باشگاه ارمنستانی دعوتنامه کتبی فرستاد و ما 4 روز میهمان این تیم در ارمنستان بودیم و جالب اینکه در کمپ تیم های ملی ارمنستان هم حضور داشتیم و هزینه ای را متقبل نشدیم.»

او افزود: «3 روز آخر اردو فقط هزینه هایش بر عهده خودمان بود و در کل این اردو که همراه با دو بازی تدارکاتی خوب برای ما بود، هزینه پایینی برای ما به همراه داشت.»

دیدگاه‌ها