کد خبر : 1953191 | 05 مرداد 1402 ساعت 00:15 | 192.3K بازدید | 242 دیدگاه

تهدید قلعه‌نویی با زبان خوش در اینستاگرام

خنجر پرسپولیسی حاشیه ساز بر سینه سرلک!

حرف‌های عجیب قلیچ با حرکات دست همیشگی و ادبیاتی خاص علیه ستاره پرسپولیس بار دیگر موجی از واکنش‌ها را در مورد این گلر سابق یه راه انداخته است.

خنجر پرسپولیسی حاشیه ساز بر سینه سرلک!

به گزارش "ورزش سه"، از وقتی وحید قلیچ تصمیم گرفت فعالیت خود در اینستاگرام را زیاد کند و به عنوان یک بلاگر در این پلتفرم خود را به نسل جدید هواداران بشناساند، اغلب صحبت‌هایش عجیب و خارج از عرف توصیف و این موضوع باعث شده که هواداران پرسپولیس اصلا دل خوشی از دروازه‌بان دهه شصت تیم‌شان نداشته باشند. 

درست یک روز پس از اینکه قلیچ به طور ناگهانی سر و کله‌اش در تمرین پیشکسوتان پرسپولیس پیدا شد و جمله تکراری "هیچکس پرسپولیسی‌تر از من نیست" را به زبان آورد و همچنین علی پروین سعی کرد میانجی آشتی او با هواداران سرخ شود، یک ویدئوی عجیب علیه ستاره‌های پرسپولیس دوباره روی آتش خشم قرمزها علیه قلیچ بنزین ریخت. جالب اینکه این حرفها کمتر از 24 ساعت بعد از صحبتهای پروین مطرح می‌شود. 

در ساعتی پس از تمدید قرارداد میلاد سرلک با تیپ خاص و موهای تراشیده، بحث در مورد خدمت سربازی ستاره شماره ده قرمزها بسیار داغ شد ولی خود میلاد واکنش خاصی به شایعات مختلف نشان نداده است. 

بحث سربازی میلاد سرلک از جایی شروع شد که هافبک دفاعی موثر سرخ‌ها در آخرین اردوی تیم ملی برای تورنمنت کافا در لیست نفرات امیر قلعه‌نویی قرار نگرفت که البته این موضوع با توجه به عملکرد سرلک در خط هافبک تیمی که همه جام‌های داخلی را جارو کرده، تعجب برانگیز بود‌. گفته می‌شود باتوجه به برداشته شدن برچسب ملی پوش از سرلک بر حسب یک اردوی ملی، او معافیت ملی پوشان تا سی سالگی را از دست داده و نامه سازمان نظام وظیفه هم بر این ماجرا مهر تایید زد. 

1902207

تاریخ اعزام میلاد سرلک به خدمت سربازی اول شهریور ماه اعلام شده یعنی یازده روز قبل از اردوی جدید تیم ملی که هیچ بعید نیست نام سرلک را باتوجه به شرایطش در پنج هفته ابتدایی دوباره در تیم ملی ببینیم. با این حال ممکن است این دعوت نیز با توجه به تاریخ اعزام او دردی از پرسپولیس و هافبکش دوا نکند. 

حال در شرایطی که پرسپولیس و سرلک برای رفع مشکل خدمت این بازیکن تلاش می‌کنند و حتی صحبت‌هایی مبنی بر گرفتن معافیت کفالت مطرح می‌شود، وحید قلیچ با ویدئویی به سبک همیشگی علیه سرلک و البته دو ملی‌پوش دیگر سرخ‌ها یعنی وحید امیری و علیرضا بیرانوند صحبت می‌کند! 

قلیچ در این ویدئوی عجیب با لحنی تهدید آمیز خطاب به سرمربی تیم ملی می‌گوید:"آقای قلعه‌نویی اگر شما نگذارید آقایان بیرانوند، سرلک و امیری به سربازی بروند، یعنی پای برگه حرف‌های آقای مایلی کهن را امضا کرده‌اید. یعنی تمام حرف‌های آقای مایلی درست بوده است. اگر بخواهید این‌ها را در تیم ملی نگهدارید و نگذارید مانند سربازان لب خط صفر مرزی خدمت کنند، به آن‌ها خیانت می‌کنید پس این کار را نکنید‌. من این حرف‌ها را دوستانه می‌گویم." 

1902204
1902203
1902202

این حرفهای وحید قلیچ در شرایطی مطرح شده که میلاد سرلک در دو سال گذشته همواره پای ثابت اردوهای تیم ملی ایران بوده است. 

اگرچه میلاد با مصدومیت بدموقع جام جهانی قطر را از دست داد اما بازی‌های خوب او در مسیر صعود به این تورنمنت در تیم اسکوچیچ بر کسی پوشیده نیست. این هیاهو برای هیچ علیه بازیکنی به راه افتاده که خود را در سطح تیم ملی نشان داده و دعوت مجدد او فارغ از اینکه ممکن است در دوازدهم شهریور به عنوان سرباز ملوان به تیم ملی برگردد جای تعجب ندارد. 

1902208

اگرچه این حرف‌های قلیچ می تواند برای استقلالی‌ها خوشایند باشد و طبیعی است؛ همانطور که هواداران پرسپولیس نیز از سرباز شدن یزدانی و مرادمند در لیگ بیست و یکم و تضعیف رقیب سنتی استقبال کردند و این موضوع می‌تواند تنها در فضای هواداری قابل پذیرش باشد. 

شایعات اخیر حتی واکنش مدیر رسانه تیم ملی در مورد دعوت سرلک را به همراه داشت و او هم این موضوع را منوط به تصمیم قلعه نویی و عملکرد میلاد سرلک در هفته‌های ابتدایی و بدون توجه به سربازی وی دانست‌. در نهایت باید دید تکلیف سربازی میلاد سرلک و دعوت او به تیم ملی چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها