کد خبر : 1953195 | 05 مرداد 1402 ساعت 04:42 | 22K بازدید | 20 دیدگاه

سیتی دست برنمی‌دارد، قرارداد جدید تنظیم شد

گواردیولا گواردیول را گرانترین مدافع تاریخ می‌کند

بعد از خرید روبن دیاز و هری مگوایر توسط تیم‌های شهر منچستر با قیمت‌های گزاف، تیم آبی پوش این شهر دوباره تصمیم گرفته تا گران‌ترین مدافع فوتبال از آن آنها باشد.

گواردیولا گواردیول را گرانترین مدافع تاریخ می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در آخرین پیشنهاد خود برای یوشکو گواردیول، آماده است تا این بازیکن را به گران‌ترین مدافع تاریخ تبدیل کند. پیشنهادی که سیتی برای خرید این بازیکن به لایپزیش ارسال کرده 86 میلیون پوند و معادل 100 میلیون یورو است. 
در طول این تابستان، از مدافع کروات بارها به عنوان گزینه اصلی منچسترسیتی برای تقویت خط دفاعی نام برده شده است و پیشنهاد اول سیتی برای او به ارزش 89 میلیون یورو رد شد. 
لایپزیشلایپزیش منتظر پیشنهاد 100 میلیون یورویی بود که هم اکنون آن را بدست آورده است. البته این پیشنهاد 89 میلیون یورویی به اضافه یک آپشن 11 میلیون یورویی است. 
در حالی که انتظار می‌رود گواردیول در این تابستان به سیتی منتقل شود اما لایپزیش هنوز پاسخ مثبتی نداده و به دنبال بررسی شرایط آپشن‌های گنجانده شده در پیشنهاد سیتی است. آن‌ها می‌خواهند این بندها به گونه‌ای تنظیم شود که امکان فعال شدن آن‌ها بیشتر باشد. 
اگر این انتقال رسمی شود، گواردیول بالاتر از هری مگوایر به گرانترین مدافع تاریخ تبدیل خواهد شد. مگوایر در سال 2019 با مبلغ 80 میلیون پوند از لسترسیتی به منچستریونایتد ملحق شد. 
سیتی امیدوار است قبل از شروع اولین بازی خود در لیگ برتر در خارج از خانه مقابل برنلی گواردیول را به خدمت بگیرد. 

دیدگاه‌ها