کد خبر : 1953199 | 05 مرداد 1402 ساعت 05:05 | 87.6K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره آژاکس مشتریان لیگ برتری را در آب نمک خوابانده

قدوس در چلسی، شاید هم در منچستر و آرسنال!

چلسی در مورد شرایط محمد قدوس، هافبک تیم آژاکس پرس و جو کرده است. این بازیکن در ابتدای حضورش در آژاکس شاگرد اریک تن هاخ بوده است.

قدوس در چلسی، شاید هم در منچستر و آرسنال!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با نمایندگان این ستاره همه کاره آژاکس صحبت کرده است. و این در حالی است که آرسنال و یونایتد نیز وضعیت او را دنبال می‌کنند. 
این ملی پوش غنایی از توانایی بالایی در بازی در چند پست برخوردار است. او توانایی بازی به عنوان یک مهاجم، وینگر و یا یک هافبک را دارد. در حال حاضر دو سال از قرارداد او با تیم هلندی باقی مانده است و تعدادی از تیم‌های بزرگ اروپایی، علاقه مند به جذب این بازیکن هستند. 
چلسی اولین تیمی است که به طور جدی برای جذب این بازیکن وارد عمل شده است. او با اطرافیان قدوس تماس گرفته تا در مورد شرایط شخصی این بازیکن صحبت کند. 
تیم لندنی مشکلات زیادی را سر راه جذب این بازیکن 22 ساله نمی‌بیند و در حال بررسی قدم‌های بعدی خود هستند. باشگاه لندنی در حال حاضر تمایلی به شروع مذاکرات با تیم آژاکس ندارد. 
علاوه بر تیم آبی پوش لندنی، منچستر یونایتد نیز شرایط این بازیکن را دنبال می‌کند. قدوس در گذشته شاگرد تن هاخ بوده و این سرمربی بی میل به جذب شاگرد سابق خودش نیست. 

1902223

این بازیکن در فصل 2021-2022 زیر نظر این سرمربی بازی کرد. تن هاخ در ابتدا از او به عنوان هافبک مرکزی استفاده کرد ولی در ادامه او را به نوک خط حمله برد تا این بازیکن فصل را با 18 گل و 7 پاس گل در 42 بازی به پایان برساند. 
ولی انتخاب اصلی شیاطین سرخ در حال حاضر راسموس هویلوند، بازیکن آتالانتا است و در صورتی که در جذب او شکست بخورند، به سراغ هافبک غنایی خواهند آمد. 
علاوه بر این دو تیم آرسنال نیز به این بازیکن علاقه‌مند است. و تمایل دارد تا به طور دائم پیگیر وضعیت او باشد. 
برایتون نیز در ماه گذشته با باشگاه آژاکس تماس گرفته اما خود بازیکن علاقه‌ای به این انتقال ندارد. 

دیدگاه‌ها