کد خبر : 1953204 | 05 مرداد 1402 ساعت 05:44 | 62K بازدید | 12 دیدگاه

عربستان به دسته ششم فوتبال آلمان رفت!

یک باشگاه در فوتبال آماتور آلمان قرار است نام کشور عربستان سعودی را روی پیراهنش چاپ کند.

عربستان به دسته ششم فوتبال آلمان رفت!

به گزارش "ورزش سه"، باورنکردنی و غیر منطقی است اما یک باشگاه فوتبال در آلمان تصمیم گرفته نام کشور عربستان سعودی را روی پیراهنش چاپ کند. 
عجیب است که بگوییم در آینده، عربستان سعودی به عنوان یک کشور ثروتمند به صورت رسمی از باشگاه تاس رومباخ حمایت خواهد کرد. 
در تصویری که از پیراهن جدید این باشگاه آماتور در فوتبال آلمان منتشر شده، نام کشور عربستان سعودی به صورت لاتین روی پیراهن زردرنگ دیده می‌شود. 
آندریاس لانگنبرگر، مدیر و عضو هیئت مدیره باشگاه، ابتدا با انتشار تصاویر این پیراهن اعلام کرد که این باشگاه هیچ ارتباطی با یک حامی مالی از کشور عربستان ندارد! 
او درباره این پیراهن‌های عجیب توضیح داد:"در نامه‌ای به باشگاه گفته شده بود که یکی می‌خواست با مجموعه جدیدی از پیراهن‌ها به ما کمک کند و ما آن را اینطور تحویل گرفتیم." 
البته در ویدیویی که بعداً این باشگاه در فیس‌بوک منتشر کرد، جزئیات جالبی مشخص شد. در این ویدیو مشخص می‌شود که محمد ابراهیم ام الشلفان به عنوان یکی از نمایندگان کنسولگری عربستان در آلمان این پیراهن‌ها را به باشگاه تحویل می‌دهد. 

1902232

این نماینده عربستانی به همراه همسر، دو فرزندش و یک مترجم شخصا مهمان باشگاه آلمانی برای تحویل پیراهن‌ها بود. او در این ویدیو می‌‌گوید:"این فرصت خوبی برای ما است که با باشگاه‌های کوچک آشنا شویم." 
لانگنبرگر سپس در این باره به نشریه محلی SWR گفت:"به عنوان یک باشگاه کوچک، ما برای هر چیزی که می‌‌توانیم به دست آوریم سپاسگزاریم. چه توپ، چه پیراهن یا چیزهای بیشتر. ما آنچه را که می‌توانیم بدست آوریم، دریافت می‌کنیم." 
این پیراهن‌های جدید اکنون برای فروش به هواداران در فروشگاه باشگاه عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها