کد خبر : 1953208 | 05 مرداد 1402 ساعت 06:29 | 13.5K بازدید | 9 دیدگاه

مس رفسنجان با آرامش کامل شروع می کند

موضع جالب باشگاه لیگ برتری: ما بیانیه نمی‌دهیم!

مدیرعامل مس رفسنجان اعلام کرد این باشگاه همچون دوران مدیریت خودش در فصل گذشته در لیگ بیست و سوم هم از حواشی دور است.

موضع جالب باشگاه لیگ برتری: ما بیانیه نمی‌دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران مس رفسنجان که در سکوت مشغول انجام پروژه های نقل و انتقالاتی خود هستند و مراحل آماده سازی خود را نیز با دوری از حواشی پیش می برند، امیدوارند با حضور ساکت الهامی به عنوان یکی از موفق ترین سرمربیان چند سال گذشته در راس کادرفنی نتایج بهتری را نسبت به پارسال اتخاذ کنند. 
یکی از اتفاقات که از اواسط فصل گذشته برای مس رفسنجان رخ داد، دوری این باشگاه از حواشی و جنجال های عرف فوتبال بود. از زمانی که حسین پورمحمدی مدیرعاملی باشگاه مس را در نیمه فصل گذشته برعهده گرفت، این باشگاه آرامش بیشتری در فضای رسانه ای و فوتبالی پیدا کرد. 
حالا برای فصل جدید نیز باشگاه مس رفسنجان ضمن ادامه روند کنونی تصمیمات جالبی را در سر دارد. مسی ها در فاصله کوتاه باقیمانده تا شروع لیگ برتر اعلام کرده اند که در لیگ بیست و سوم وارد جنجال های فوتبالی نمی شوند و در اولین تصمیم قصد دارند از موضع گیری علیه داوران و سایر ارکان فوتبال و همچنین بیانیه نویسی علیه افراد و بخش ها بپرهیزند. 
حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در این خصوص گفت: «ما همیشه آرام هستیم و موضع باشگاه مس رفسنجان در برخورد با همه مسائل برپایه آرامش است. به همین خاطر از بیانیه نویسی و مصاحبه علیه ارکان و اشخاص فوتبالی پرهیز می کنیم. در آرامش کارمان را جلو می بریم و امیدوار به کسب نتایج خوبی هستیم.»

دیدگاه‌ها