کد خبر : 1953210 | 05 مرداد 1402 ساعت 06:38 | 27.3K بازدید | 2 دیدگاه

بازنشستگی پدرو در ایتالیا

آخرین آرزوی استاد مسلم بغل‌پا: اسکودتو!

پدرو، بازیکن سابق بارسلونا، چلسی و تیم ملی اسپانیا قرارداد خودش را با لاتزیو تمدید کرده و علاقه‌مند است در همین باشگاه بازنشسته شود.

آخرین آرزوی استاد مسلم بغل‌پا: اسکودتو!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لاتزیو در روز سه‌شنبه در شبکه‌های اجتماعی خود اعلام کرد که پدرو رودریگز به حضور خود در این باشگاه ادامه خواهد داد. 
این بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا در مصاحبه‌ای بیان کرد که لاتزیو برایش مثل خانواده‌ اوست و حتی طرفداران این تیم نیز در تمدید قراداد او موثر بوده‌اند و در این باره گفت: "من مایلم تا فوتبالم را در لاتزیو به پایان برسانم. این برای من اتفاق ارزشمندی است. و این ارزشی است که من در دوران حرفه‌ایم آن را مشخص کرده‌ام." 

1890673

این بازیکن 35 ساله سابق بارسلونا گفت که برای کسب یک جام در ایتالیا از جمله اسکودتو تلاش می‌کند. اگرچه که معتقد است برای این کار نیاز به یک جهش در کیفیت تیم است. 
لاتزیو در پایان فصل گذشته با 74 امتیار در رتبه دوم ایستاد اما همچنان فاصله خیلی زیادی با ناپولی، قهرمان این لیگ داشت که 90 امتیاز را کسب کرد. 
پدرو در ماه آوریل مقابل آلکمار موفق به گلزنی شد تا تنها بازیکنی باشد که در توانسته در مراحل حذفی لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس گلزنی کند. همچنین در سال 2009 او تنها بازیکنی بود که در تمامی مسابقات باشگاهی یکسال گلزنی کرد. 

دیدگاه‌ها