کد خبر : 1953254 | 05 مرداد 1402 ساعت 12:10 | 27.9K بازدید | 8 دیدگاه

لوکاکو نباید به اینتر خیانت می‌کرد

ماسیمو موراتی، رئیس سابق باشگاه اینتر، احساس می‌کند که روملو لوکاکو بل مذاکره با یوونتوس به اینتر خیانت کرده است.

لوکاکو نباید به اینتر خیانت می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمو موراتی، رئیس سابق باشگاه اینتر، از تصمیم روملو لوکاکو برای مذاکره مخفیانه با یوونتوس ناراحت است.

مهاجم 30 ساله بلژیکی پس از پایان انتقال قرضی در اینتر با وجود اینکه به شدت مشتاق امضای قراردادی جدید بود، به چلسی بازگشت.

پس از هفته‌ها مذاکره بین اینتر و چلسی، قراردادی به ارزش 38 تا 40 میلیون یورو در حال انجام بود، اما پس از اینکه نراتزوری متوجه شد او قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا با یوونتوس در تماس بوده، همه چیز ناگهان به هم خورد.

موراتی ابتدا در مورد وضعیت اینتر در نقل و انتقالات تابستانی گفت:"قبل از شروع فصل، ما همیشه توهم داریم، اما گاهی اوقات شگفتی بازیکنان جدید وجود دارد که می توانند بهتر از حد انتظار عمل کنند. آن‌ها در حال حاضر پس از فروش آندره اونانا به منچستریونایتد و جدایی سمیر هندانوویچ با انتقال آزاد، دروازه‌بان شماره یک ندارند. در حال حاضر کمی نگرانی برای دروازه‌بان و مهاجم وجود دارد."

1902322

رئیس سابق اینتر همچنین در مورد جنجال لوکاکو صحبت کرد:"اشکالی ندارد که فوتبالیست‌ها باید از نظر اقتصادی طی دوران حرفه‌ای خود حداکثر درآمد را داشته باشند، اما خیانت به باشگاهی که در آن لحظات خوبی را سپری کرده‌اید و به جذب شما نزدیک بود، چیز بدی است و تصور بدی را از خود به جای می‌گذارید."

در نهایت موراتی در مورد فعالیت باشگاه‌های عربستانی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال صحبت کرد:"این چیزی جدید و همچنین ترسناک است زیرا هیچ مقایسه‌ای با باشگاه‌های اروپایی از نظر مبالغ پیشنهادی وجود ندارد. آن‌ها می‌توانند 10 برابر هر باشگاهی بیشتر پیشنهاد دهند و هر مذاکره‌ای را نهایی کنند، همه چیز در فوتبال تغییر می‌کند."

دیدگاه‌ها