کد خبر : 1953257 | 05 مرداد 1402 ساعت 11:59 | 142.6K بازدید | 30 دیدگاه

مثلث افسانه‌ای رئال مادرید دوباره تشکیل شد (عکس)

کاسمیرو، ستاره برزیلی، شب گذشته پس از یک سال دوری بار دیگر در کنار لوکا مودریچ و تونی کروس دیده شد.

مثلث افسانه‌ای رئال مادرید دوباره تشکیل شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو تابستان سال گذشته در اقدامی غیرمنتظره و ناگهانی تصمیم گرفت از رئال مادرید جدا شود و به منچستریونایتد بپیوندد. 

این بازیکن در کنار مودریچ و کروس مثلث طلایی رئال مادرید را شکل داده بود که نقش مهمی را در موفقیت‌های چند سال اخیر این تیم خصوصا در لیگ قهرمانان ایفا کرده بودند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که این ستاره برزیلی اولین بازیکنی باشد که از جمع این سه نفر رئال مادرید را ترک خواهد کرد اما این اتفاق رخ داد و او شب گذشته در جریان دیدار دوستانه رئال برابر یونایتد برای اولین بار روبروی هم تیمی‌های سابقش قرار گرفت. 

1902320

بازیکنان رئال مادرید و خصوصا مودریچ، کروس و کارلو آنچلوتی استقبال گرمی از کاسمیرو به عمل آوردند و تصاویر آنها که مشغول صحبت و خنده کنار یکدیگر بودند توجه بسیاری از هواداران رئال را در شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرد. 

این ستاره سابق رئال پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«مهم‌ترین اتفاق برای من این است که دوستی من بیرون از زمین همچنان باقی مانده و مثل قبل است.»

1902327

آنچلوتی هم درباره رویارویی با شاگرد سابقش اظهار داشت:«همه ما کاسمیرو را خیلی دوست داریم. از نظر ما، او هنوز بازیکن رئال مادرید است. او اسطوره این باشگاه است.»

دیدگاه‌ها