کد خبر : 1953267 | 05 مرداد 1402 ساعت 13:00 | 24.7K بازدید | 9 دیدگاه

خارج از کاپیتان‌ها و شورای تصمیم‌گیری

تغییر بزرگ در دورتموند: هوملس را کنار گذاشتند

متس هوملس در میان تعجب فصل پیش رو جایی بین کاپیتان های دورتموند نخواهد داشت.

تغییر بزرگ در دورتموند: هوملس را کنار گذاشتند

به گزارش "ورزش سه"، امروز زمانی که ادین ترزیچ و امره جان در کنفرانس مطبوعاتی در هتل تیم دورتموند در سن دیگو شرکت کردند، یکی از مهمترین سوالات در مورد کاپیتان تیم بود.
ترزیچ خیلی زود گفت که امره جان این بازوبند را در اختیار خواهد گذاشت. سپس توضیح داد که دروازه بان گرگور کوبل و نیکلاس زوله کاپیتان های دوم و سوم او هستند.

1880364

او تایید کرد که هوملس دیگر در هیچ کمیته تیمی نیست و شورای تیم متشکل از سباستین هالر، جولیان برانت و کاپیتان سابق مارکو رویس است. واضح بود که متس هوملس خارج از شورای تیم خواهد بود.
تصمیم در مورد کاپیتان جدید در تیم توسط ترزیچ، مدیر ورزشی، سباستین کهل، و مدیر عامل، هانس یواخیم واتزکه گرفته شد و این یک تصمیم انفرادی نبود.

1880362

هوملس فصل گذشته همچنان کاپیتان دوم بود و با 468 بازی رسمی برای دورتموند یکی از چهره های مهم این باشگاه است. خود هوملس بلافاصله پس از تصمیم مسئولان، عکسی را در اینستاگرام منتشر کرد که با آن برای امره جان در نقش جدیدش آرزوی موفقیت کرد.

یک چیز واضح است، هوملس حتی بدون بازوبند همچنان از اعتبار بالایی برخوردار خواهد بود. با این حال، تغییر نسل در دورتموند آغاز شده است.

دیدگاه‌ها