کد خبر : 1953280 | 05 مرداد 1402 ساعت 13:52 | 43.2K بازدید | 78 دیدگاه

باید صبور باشیم

گوندوگان: زمان بدهید، بارسا درست می‌شود

ایلکای گوندوگان در اولین بازی خود برای بارسا شکست 5-3 برابر آرسنال را تجربه کرد اما خوشحال بود و از هواداران خواست که صبور باشند.

گوندوگان: زمان بدهید، بارسا درست می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان اولین بازی خود را به عنوان بازیکن بارسا برابر آرسنال انجام داد و از ابتدا نیز در ترکیب قرار گرفت. ژاوی این هافبک آلمانی را در یازده تای ابتدای بازی مقابل آرسنال قرار داد و در شروع نیمه دوم تعویض شد. بارسا اولین بازی تدارکاتی خود در تور آمریکا را 5-3 باخت.

1902369

گوندوگان در پایان بازی گفت: «من باید خودم را با هم تیمی هایم وفق بدهم. با پستی که در آن بازی کردم، آشنا هستم، اما همه چیز برایم جدید است.»

نتیجه بد: «البته این یک لحظه عالی و یک بازی ویژه برای من بود. قطعا می توانست بازی بهتری برای من باشد، اما فکر می کنم اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. آنها گل های ساده ای به ما زدند. با این وجود از اولین بازی خودم برای بارسا بسیار خوشحالم. بدیهی است که می توانستیم بهتر بازی کنیم. اما فکر می کنم ما در برابر یک حریف بزرگ و آماده، تا پایان به خوبی رقابت کردیم.»

1902370

سبک بازی: «ما تصوری بسیار واضح از فوتبالی داریم که می‌خواهیم بازی کنیم. فکر می‌کنم اکنون مهم‌ترین چیز این است که صبور باشیم. ساختار تیم هنوز 100 درصد به ثبات نرسیده ولی همه می دانند قرار است به کجا برسیم. ما بهتر از این‌ها خواهیم شد.»

دیدگاه‌ها