کد خبر : 1953298 | 05 مرداد 1402 ساعت 14:42 | 18.9K بازدید | 12 دیدگاه

قایدی به اردوی اسلوونی کلباء اضافه می‌شود

با اعلام مدیران باشگاه اتحاد کلباء، مهدی قایدی به زودی راهی اسلوونی می شود.

قایدی به اردوی اسلوونی کلباء اضافه می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الخلیج در گزارشی و درخصوص اردوی خارج از کشور اتحاد کلباء نوشت: ببرها در دومین بازی دوستانه، به تعداد زیادی از بازیکنان خود میدان دادند تا از سطح فنی آنها مطلع شوند و توانایی های بازیکنان جدید را شناسایی کنند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: پیش بینی می‌شود مهدی قایدی، بازیکن ایرانی که چندی پیش به صورت قرضی از شباب الاهلی به اتحاد کلباء پیوسته بود، امروز به اردوی این تیم ملحق شود.

محمد عبید الیماحی، رئیس باشگاه اتحاد کلباء با استقبال از پیوستن مهدی قایدی به این تیم، تاکید کرد که او با توجه به توانایی‌های فنی و مهارتی بالایی که دارد، یک سرمایه برای ببرها محسوب می شود.

الیماحی در این خصوص گفت: انتخاب قایدی بر اساس دیدگاه کادر فنی به سرپرستی فرهاد مجیدی صورت گرفته است. هدف از جذب این بازیکن، انتخاب بهترین نفرات برای حمایت از تیم، تقویت خطوط تهاجمی و دستیابی به اهداف مورد نیاز بخش هجومی تیم صورت گرفت.

رئیس کلباء خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه برای تکمیل پرونده قراردادهای جدید طی روزهای آینده، تلاش خود را دو چندان می کند تا از تمام عناصر در دوره آماده سازی که هسته اصلی فصل آینده است، استفاده کند.

دیدگاه‌ها