کد خبر : 1953335 | 05 مرداد 1402 ساعت 18:31 | 142.8K بازدید | 55 دیدگاه

بی‌خیال دعوا: ملاقات دوستانه رونالدو با هم‌تیمی سابق!

کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، در پایان بازی دوستانه با اینترمیلان با ستاره‌های تیم حریف گپ زد.

بی‌خیال دعوا: ملاقات دوستانه رونالدو با هم‌تیمی سابق!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های النصر و اینترمیلان که برای برپایی اردوی پیش فصل به ژاپن سفر کرده‌اند، امروز در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند. دو تیم در هر نیمه از این دیدار با ترکیب‌های متفاوت به میدان رفتند و در نهایت به تساوی 1-1 رضایت دادند.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در نیمه اول بازی مثل اکثر بازیکنان سرشناس تیمش از جمله مارسلو بروزوویچ و الکس تلس در ترکیب تیمش حضور داشت و در نیمه دوم از روی نیمکت کار را تماشا کرد.

1902450

او که با جدایی از یونایتد به بیش از دو دهه حضور خود در فوتبال باشگاهی اروپا پایان داده، در چنین دیدارهای دوستانه‌ای فرصت تکرار خاطرات آن روزها را دارد؛ خاطراتی که برای او یادآور قهرمانی‌ها و موفقیت‌های شگفت انگیز است.

رویارویی با فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا یکی از این فرصت‌ها بود؛ جایی که رونالدو فرصت دیدار با خوان کوادرادو، هم‌تیمی سابقش در یوونتوس، را نیز پیدا کرد؛ بازیکنی که به تازگی به اینتر پیوسته و امروز اولین بازی خود را برای نراتزوری انجام داد.

رونالدو و کوادرادو در پایان بازی در رختکن برای دقایقی با یکدیگر به گپ و گفت‌وگو پرداختند و در این حین هاکان چالهان‌اوغلو نیز به آنها ملحق شد تا یک جمع سه نفره پرتغالی، کلمبیایی، ترکیه‌ای را رختکن ورزشگاه ناگای ژاپن شکل بگیرد.

1902451

نکته جالب توجه درمورد خوش و بش رونالدو و کوادرادو درگیری لفظی این دو در رختکن یوونتوس است که به نظر می‌رسد باعث ایجاد کینه خاصی در دل دو بازیکن نشده است. این درگیری در مستند همه یا هیچ آمازون پرایم به تصویر کشیده شده بود؛ جایی که کوادرادو در اعتراض به غر زدن‌های رونالدو در جریان بازی با پورتو با او درگیری لفظی پیدا کرده بود.

دیدگاه‌ها