کد خبر : 1953360 | 05 مرداد 1402 ساعت 22:39 | 20.7K بازدید | 35 دیدگاه

توخل: همه رازهای بایرن را می‌دانند

توماس توخل اعتراف کرد که در تابستان امسال به دنبال جذب یک مهاجم جدید است.

توخل: همه رازهای بایرن را می‌دانند

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل اعتراف کرد که تیمش در تابستان امسال به دنبال یک شماره 9 جدید است. قهرمان بوندسلیگا به شدت برای خرید هری کین از تاتنهام تلاش می‌کند.

آینده ستاره تاتنهام و انگلیس یکی از داستان‌های پیچیده نقل و انتقالات تابستانی است. چند پیشنهاد رسمی بایرن از سوی تاتنهام رد شده است.

قرارداد کین در پایان فصل تمام می‌شود، او بدین ترتیب باشگاه را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد. دنیل لووی به عنوان رئیس باشگاه تمایل ندارد این بازیکن را رایگان از دست بدهد.

1902528

توماس توخل پس از بازی تدارکاتی برابر منچسترسیتی درباره تلاش باشگاه بایرن برای خرید مهاجم گفت: "بر کسی پوشیده نیست که ما به دنبال یک شماره 9 جدید هستیم و اگر بازی همیشه با همان تیمی که شما می‌گویید انجام شود، نمی‌توان انتظار دید جدیدی در بازی داشت. اما البته این چیز دشواری است. در خط حمله، ما چند موقعیت با ضدحملات داشتیم و می‌توانستیم موقعیت‌های بیشتری داشته باشیم. البته، بازیکنان متوجه شده‌اند که می‌توانستند بهتر در ضربات پایانی عمل کنند."

بایرن فصل گذشته روبرت لواندوفسکی را به بارسلونا فروخت و از آن زمان از کمبود یک مهاجم گلزن در ترکیبش رنج می‌برد. سادیو مانه، که به عنوان جانشین لواندوفسکی از لیورپول خریداری شده بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند و احتمالا این تابستان بوندسلیگا را ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها