کد خبر : 1953372 | 06 مرداد 1402 ساعت 03:30 | 41.6K بازدید | 24 دیدگاه

افسوس زلاتان برای یک هم‌تیمی

غول و حیوان، توصیف ایبرا از آدریانو

زلاتان ابراهیموویچ در مصاحبه‌ای درباره هم‌تیمی سابقش در اینتر صحبت کرده است.

غول و حیوان، توصیف ایبرا از آدریانو

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ در ابتدای حضورش در ایتالیا، تصمیم گرفت که برای سفید و مشکی پوشان تورین بازی کند. اما حضور او در یوونتوس چندان طولانی نبود. بعد از سقوط یووه به سری B، این بازیکن در ایتالیا ماند، اما حاضر نشد به یووه وفادار بماند و به تیم رقیب، یعنی اینتر پیوست. 

او در صحبت‌هایش گفت که به محض رسیدن به اینتر، متوجه سطح بالای آدریانو، مهاجم برزیلی این تیم، شده است و به موراتی، رئیس وقت باشگاه اینتر، گفته است که آدریانو مانند یک حیوان است.

مهاجم سوئدی که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده است در این باره گفت: "من در کنار ستاره‌های زیادی بازی کرده‌ام که یا در آن زمان بازیکن بزرگی بودند و یا در آینده به بازیکنان بزرگی تبدیل شدند. و آدریانو بازیکنی بود که من انتظار داشتم برای مدتی طولانی، بازیکن بزرگی بماند. اما اینگونه نشد. وقتی که به اینتر رسیدم، از رئیس باشگاه خواستم او را حفظ کند. زیرا او بازیکنی بود که من می‌خواستم در کنارش بازی کنم.

او یک حیوان بود. او از هر زاویه‌ای می‌توانست شوت بزند. هیچ توانایی این را نداشت که جلوی او را بگیرد. اما متاسفانه او دوام زیادی نداشت. پنجاه درصد موفقیت مربوط به بخش ذهنی آن است. بدون آن شرایط سخت می‌شود. در مورد آدریانو، من از بازی کردن در کنار او و در برابر او لذت بردم. این باعث ناراحتی است که او نتوانست زیاد دوام بیاورد."

1902554

دیدگاه‌ها