کد خبر : 1953378 | 06 مرداد 1402 ساعت 07:00 | 88.4K بازدید | 22 دیدگاه

امباپه منچستریونایتد را هم به دردسر انداخت

پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی را برای هدف فعلی یونایتد در بازار نقل و انتقالات ارئه می‌دهد.

امباپه منچستریونایتد را هم به دردسر انداخت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی به ارزش 50 میلیون یورو برای هدف فعلی منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات ارائه کرده است.

به گفته اریک تن‌هاخ، منچستر یونایتد شبانه‌روز برای جذب یک مهاجم تلاش می‌کند. در تابستان امسال، آن‌ها تصمیم گرفتند راسموس هویلوند دانمارکی را به تیم خود اضافه کنند. پیشنهادی که یونایتد برای این بازیکن ارائه کرده است مبلغ بالاتری از پیشنهاد پاریس است. این تیم با 60 میلیون یورو، خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن 20 ساله است.

خود بازیکن نیز به این انتقال چراغ سبز نشان داده است و منتظر توافق بر سر مبلغ انتقال است. اما علاقه پی‌اس‌جی به جذب این بازیکن، به دلیل جدایی قریب الوقوع کیلیان امباپه، فوق ستاره این تیم است. امباپه در لیست خرید الهلال عربستان است و این باشگاه عربستانی برای جذب او یک پیشنهاد 300 میلیون یورویی ارائه کرده است.

و اکنون در برخی گزارش‌ها آمده است که باشگاه پاریسی یک پیشنهاد شفاهی به ارزش 50 میلیون یورو برای هویلوند ارائه داده است اما بعید است که پذیرفته شود، زیرا آتالانتا حداقل 70 میلیون یورو برای جدایی این بازیکن می‌خواهد.

مقامات این باشگاه ایتالیایی ارزش این بازیکن را 100 میلیون یورو ارزیابی کرده‌اند، اما می‌دانند که نه منچستریونایتد و نه پاری‌سن‌ژرمن حاضر به پرداخت این مبلغ نیستند. همچنین مشخص نیست که اگر آتالانتا پیشنهاد پاریسی‌ها را رد کند، آن‌ها با قیمتی بالاتر باز خواهند گشت یا خیر. چون علاوه بر هویلوند، آن‌ها به گونچالو راموس، بازیکن بنفیکا، نیز علاقه دارند.

دیدگاه‌ها