کد خبر : 1953400 | 06 مرداد 1402 ساعت 11:17 | 84.1K بازدید | 44 دیدگاه

دروازه‌بان سابق یونایتد: من بودم به دخیا فرصت می‌دادم!

پول اونانا را می‌شد صرف خریدهای مهم‌تری کرد

بن آنتونی فاستر، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، از هزینه بالایی که این باشگاه برای خرید آندره اونانا انجام داده ابراز تعجب کرد.

پول اونانا را می‌شد صرف خریدهای مهم‌تری کرد

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ بعد از اعلام عدم نیاز به داوید دخیا، خرید یک دروازه‌بان جدید را در دستور کار خود برای نقل و انتقالات تابستان قرار داد. پرونده این پروژه با خرید 60 میلیون دلاری آندره اونانا از اینترمیلان بسته شد. بن فاستر، دروازه‌بان رکسهام، که سابقه حضور در یونایتد را دارد چنین خرید گرانی را غیرضروری دانسته و تاکید کرد که شیاطین سرخ می‌توانستند این پول را در پست‌های دیگر خرج کنند.

او که از سال 2005 تا 2010 عضو منچستریونایتد بود و دو سال از این مدت را به صورت قرضی در واتفورد بازی کرد، در حالی که 40 سال سن دارد، اخیرا قرارداد خود با رکسهام را یک سال دیگر تمدید کرد؛ تیمی که به تازگی به سطح چهارم فوتبال انگلیس صعود کرده است.

1902590

بن فاستر در مورد خرید اونانا گفت: "او قطعا یک دروازه‌بان بسیار مدرن است که فوتبال امروزی به آن نیاز دارد. اگر یونایتد می‌خواست پیشرفت کند باید اونانا را به خدمت می‌گرفت. من نحوه بازی او را دیده‌ام و کیفیت او بسیار بالاست و به راحتی با توپ بیرون می‌آید. باید دید آیا هم‌تیمی‌هایش برای این کار آماده هستند یا خیر. به نظر من که این یک حرکت کاملا درست است و می‌تواند خیلی جالب باشد."

او در مورد پرداخت 60 میلیون دلار برای جانشین داوید دخیا گفت: "اگر تصمیم با من بود یک سال دیگر به دخیا فرصت می‌دادم و 60 میلیون دلار را در جاهای مهمتر دیگری خرج می‌کردم. اما این اتفاقی است که افتاده و باید طبق آن پیش رفت. احتمالا خرید خوبی است ولی به نظرم داوید هم در طول دوران حضورش در منچستر خیلی خوب بازی کرد، چرا که فشار و انتظارات در این تیم بسیار بالاست که کار را سخت می‌کند. اونانا هم مطمئنا با چنین چالش‌هایی روبرو خواهد بود."

آندره اونانا بعد از یک فصل درخشش در اینترمیلان و نقش مهمی که در فینالیست کردن این تیم در چمپیونزلیگ داشت راهی یونایتد شد و اولین بازی خود را مقابل رئال مادرید انجام داد. او و شیاطین سرخ خود را آماده شروع لیگ برتر و اولین بازی مقابل وولوز می‌کنند.

1902591

دیدگاه‌ها