کد خبر : 1953415 | 06 مرداد 1402 ساعت 14:05 | 401.1K بازدید | 146 دیدگاه

دیگر خیانت نمی‌کنم

امباپه خیال رئال را راحت کرد

طبق ادعای Le 10 Sport، کیلیان امباپه این روزها در حال مذاکره با پی‌اس‌جی برای دریافت غرامت جدایی است و به رئال مادرید اطمینان داده که خیانت سال گذشته را تکرار نخواهد کرد.

امباپه خیال رئال را راحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد داستان طولانی کیلیان امباپه و رئال به پایان خود نزدیک می‌شود.

ساعاتی پیش مارکا گزارش داد که مادر امباپه رقم مورد نظر پی‌اس‌جی برای فروش این ستاره فرانسوی را 250 میلیون یورو اعلام کرده و اینکه در تلاش است این رقم را به 230 میلیون یورو برساند. حالا توپ در زمین رئال است و باشگاه مادریدی باید تصمیم بگیرد که این رقم را بپردازد یا تا سال بعد صبر کند و امباپه را رایگان به خدمت بگیرد.

 با توجه به اینکه پی‌اس‌جی اعلام کرده غیرممکن است امباپه بدون تمدید قرارداد فصل بعد در باشگاه ماندنی شود، احتمال اینکه رئال به‌زودی انتقال را نهایی کند، بالاست.

1894936

در همین رابطه "Le 10 Sport" نوشت که امباپه به رئال مادرید اطمینان داده که تحت هیچ شرایطی قراردادش را تمدید نخواهد کرد و اتفاق سال گذشته رخ نخواهد داد. او از تمدید قرارداد با پی اس جی در بهار سال گذشته پشیمان است و تردیدی ندارد که آینده‌اش در رئال خواهد بود.

این منبع معتبر فرانسوی همچنین نوشته است که امباپه برای پیوستن به رئال قید 192 میلیون یورویی که قرار بود از پی اس جی در فصل 24-2023 دریافت کند را زده، ولی برای جدایی مبلغی را به عنوان غرامت می‌خواهد و دو طرف برای رسیدن به یک توافق کلی در حال مذاکره هستند. هنوز اما در این زمینه توافقی حاصل نشده است. 

1902619

در واقع به محض اینکه امباپه و پی اس جی روی رقم غرامت توافق کنند، مسیر برای مذاکره با رئال باز خواهد شد. البته رئال و پی اس جی به خاطر مشکلات گذشته مذاکره مستقیم نخواهند داشت و در واقع همه چیز از طریق واسطه‌ها پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها