کد خبر : 1953418 | 06 مرداد 1402 ساعت 14:18 | 68.1K بازدید | 44 دیدگاه

بارسا آرامش لازم را به او نمی‌داد و تصمیمش محترم بود

لاپورتا سکوتش در مورد انتقال مسی را شکست

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، اعتراف کرد که دیدن مسی با پیراهن اینترمیامی احساس عجیبی دارد.

لاپورتا سکوتش در مورد انتقال مسی را شکست

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در پایان قراردادش با پاری‌سن‎‌ژرمن این فرصت را داشت تا دوباره به بارسلونا برگردد. او اما این شانس را مثل پیشنهاد شگفت انگیز الهلال عربستان نادیده گرفته و راهی اینترمیامی شد تا سال‌های پایانی فوتبالش را خارج از هیاهو در MLS پشت سر بگذارد.

خوان لاپورتا که با وجود تلاش بسیار برای بازگرداندن مسی در این کار ناکام ماند در گفت‌و‌گو با ESPN در مورد حضور این بازیکن در اینترمیامی گفت: "احساس واقعا عجیبی است. ما مثل اکثر هواداران، مسی را با بارسلونا می‌شناسیم چرا که او بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در بارسا سپری کرده است. اما به هر حال به این تصمیم احترام می‌گذاریم و برای لئو آرزوی بهترین‌ها را داریم. او در 14 سالگی به بارسلونا آمد و 20 سال را با ما گذارند. امیدوارم که مسی بتواند در میامی روزهای خوبی داشته باشد."

1902628

او با اشاره به اینکه بارسلونا فاصله‌ای تا بازگرداندن مسی نداشت گفت: "خیلی به این اتفاق نزدیک شده بودیم. ما برای مدیریت وضعیت فیرپلی مالی خود به زمان نیاز داشتیم. در پایان توانستیم با لالیگا به توافق رسیدیم و اجازه انتقال مسی را دریافت کردیم. اما لئو دو سال پرفشار را در پاریس پشت سر گذاشته  بود و پدرش به من گفت که او نیاز به حضور در تیمی دارد که تحت فشار نباشد و در بارسلونا چنین شرایطی برایش مهیا نیست."

رئیس باشگاه بارسلونا حضور در اینترمیامی را با شرایط مورد نظر مسی مطابق دانسته و گفت: "در میامی شرایط متفاوتی برای او وجود دارد. او در یک لیگ جدید حضور پیدا کرده است؛ لیگی که در حال رشد است و مسی می‌تواند به این رشد کمک کند. او در این راه کمک سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و احتمالا لوئیس سوارز را خواهد داشت. این برای طرفداران فوتبال در آمریکا هم جذاب خواهد بود. بنابراین مسی ترجیح داد به میامی برود و ما هم با درک تصمیم او به آن احترام گذاشتیم.

1902629

دیدگاه‌ها