کد خبر : 1953420 | 06 مرداد 1402 ساعت 14:30 | 45.7K بازدید | 9 دیدگاه

جام جهانی زنان:

این انگلیس می‌خواهد جام را به خانه ببرد (عکس)

تیم ملی انگلیس با برتری 1-0 مقابل دانمارک به دور حذفی جام جهانی 2023 زنان صعود کرد.

این انگلیس می‌خواهد جام را به خانه ببرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های انگلیس و دانمارک که بازی اول خود در مرحله گروهی جام جهانی 2023 زنان را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، امروز در یک دیدار حساس به مصاف هم رفتند؛ دیداری که با پیروزی 1-0 سه شیرها و قطعی شدن قهرمانی‌شان به پایان رسید.

انگلیس که سال گذشته قهرمان یورو 2022 زنان شده بود در گام اول با یک گل از سد هائیتی گذشت که نتیجه رضایت‌بخشی برای این تیم به حساب نمی‌آمد؛ دانمارک هم در روز اول با نتیجه مشابه از سد چین گذشته بود.

سه امتیازی‌های گروه D امروز از ساعت 12 مقابل هم قرار گرفتند. انگلیس کار را تهاجمی شروع کرد و خیلی زود در دقیقه 6 توسط لورن جیمز موفق به باز کردن دروازه دانمارک شد. او با یک شوت کات‌دار بسیار زیبا از پشت محوطه جریمه تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

دانمارک در ادامه بازی موقعیت‌های بسیار خوبی برای جبران گل خورده داشت اما بی‌دقتی مهاجمان این تیم و درخشش دروازه‌بان حریف مانع از این اتفاق شد تا سه شیرها برتری 1-0 در این دیدار 6 امتیازی شوند. دانمارکی‌ها حتی در نیمه دوم تیر دروازه حریف را هم به لرزه درآوردند اما به گل نرسیدند.

انگلیس با پیروزی در این دیدار و 6 امتیاز در فاصله یک بازی به پایان دور گروهی صعود خود به دور بعدی را قطعی کرد. دانمارک هم با 3 امتیاز فعلا در رده دوم گروه حضور دارد و برای تثبیت این رتبه باید منتظر نتیجه بازی چین و هائیتی بماند.

1902632
1902633

دیدگاه‌ها