کد خبر : 1953430 | 06 مرداد 1402 ساعت 15:20 | 92.4K بازدید | 73 دیدگاه

مسی در 25 دقیقه آمریکا را دیوانه کرد

فقط یک بازیکن است که بود و نبودش فرق دارد

کریستین ویری، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، معتقد است در دنیای فوتبال فقط لیونل مسی است که بود و نبودش در یک تیم اهمیت دارد.

فقط یک بازیکن است که بود و نبودش فرق دارد

به گزارش "ورزش سه"، وقتی از کریستین ویری در مورد قضیه روملو لوکاکو و اینتر سوال کردند، او پاسخ جالبی داد و به لیونل مسی اشاره کرد. 

1898066

اینتر خواهان جذب لوکاکو از چلسی بود، اما در میانه مذاکرات متوجه شد که ستاره بلژیکی با یوونتوس نیز باب گفت‌وگو را باز کرده است. اینتر دیگر به مذاکره با چلسی ادامه نداد و سپس مشخص شد که لوکاکو پاسخ تماس هم‌تیمی‌های سابق خود در اینتر را نیز نمی‌دهد. در اینتر همه از لوکاکو و خیانت او عصبانی هستند.

1902629

ویری که زمانی یکی از ستاره‌های اینتر بود و هنوز نیز عاشق این تیم است، در مورد لوکاکو گفت: «لوکاکو؟ فقط یک بازیکن در دنیای فوتبال، بود و نبودش در یک تیم تفاوت ایجاد می‌کند و او هم مسی است که حالا در اینتر میامی بازی می‌کند. اولین بازی او را دیدید؟ در 25 دقیقه آمریکا را دیوانه کرد. حتی لبرون جیمز هم برای تماشای بازی مسی رفته بود.»

1902595

ویری ادامه داد: «اصلا اینکه لوکاکو در اینتر نباشد، مهم نیست. برای هیچکس هم اهمیت ندارد. اینتر اگر مسی را داشت و جدا می‌شد، همه غصه می‌خوردیم اما لوکاکو؟ خیر. ممنون از خدا که مسی و مارادونا را به ما داد تا از تماشای فوتبالشان لذت ببریم. مارادونا نابغه بود و مسی هم نبوغ او را دارد.»

دیدگاه‌ها