کد خبر : 1953439 | 06 مرداد 1402 ساعت 16:03 | 113.5K بازدید | 54 دیدگاه

نکونام و خطیر درباره بازیکن خارجی به توافق رسیدند

نام مهاجم جدید استقلال در دستان این دو نفر!

استقلال قطعا در روزهای آینده یک مهاجم خارجی را به جمع نفرات خود اضافه خواهد کرد.

نام مهاجم جدید استقلال در دستان این دو نفر!

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌پوشان پایتخت در روزهایی که حواشی زیادی را پشت سر می‌گذرانند، مجبور به ادامه فعالیت‌های خود هستند. در جلسه اخیر جواد نکونام با علی خطیر مدیرعامل استقلال دو طرف درباره برخی مسائل به توافق رسیدند و قرار است طی روزهای آینده نیز مبلغی به حساب باشگاه بیاید و بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی پرداخت شود.

در چنین شرایطی یکی از نیازهای مبرم استقلال، جذب بازیکن خوب در خط حمله است. استقلالی‌ها تاکنون در نقل و انتقالات محمد محبی، مهدی قایدی، سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی را در بین مهاجمان از دست داده‌اند و بی‌شک باید یک مهاجم جدید به جمع آبی‌پوشان اضافه شود.

در جلسه اخیر جواد نکونام و علی خطیر، سرمربی و مدیرعامل استقلال، برای جذب مهاجم خارجی به توافق رسیدند و حتی نام‌هایی نیز به میان آمده است. قرار است نام مهاجم مد نظر نکونام که ایرانی نیست فعلا مخفی بماند و خطیر اقدامات اولیه برای استخدام او را شروع کند.

مسلما در روزهای آینده استقلالی‌ها با یک مهاجم خارجی به توافق می‌رسند و او را جذب می‌کنند تا بتوانند با شرایط بهتری در لیگ بیست و سوم حضور یابند. استقلال در خط حمله مهرداد محمدی را به خدمت گرفته و ارسلان مطهری و پیمان بابایی را نیز از سال گذشته در اختیار دارد. همچنین بازیکنانی مثل امیرعلی صادقی و تعدادی دیگر از بازیکنان جوان هم در لیست آبی‌پوشان هستند.

دیدگاه‌ها