کد خبر : 1953536 | 07 مرداد 1402 ساعت 09:58 | 45.5K بازدید | 17 دیدگاه

پپ علیه بارسا: بی‌خیال ستاره سیتی شوید

منچسترسیتی به هیچ وجه حاضر نیست با جدایی برناردو سیلوا، ستاره این تیم، موافقت کند.

پپ علیه بارسا: بی‌خیال ستاره سیتی شوید

به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه قبل زمزمه‌هایی درباره جدایی احتمالی سیلوا از منچسترسیتی در پایان فصل گذشته به گوش می‌رسید. 

بارسلونا و پاری سن ژرمن دو مقصد نهایی و احتمالی این بازیکن معرفی شده بودند، اما با توجه به اینکه او همچنان با سیتی قرارداد داشت، جلب رضایت مدیران این باشگاه هم نقش مهمی را در این زمینه ایفا می‌کرد.

منابع نزدیک به بارسا از توافق نهایی این باشگاه با این ستاره پرتغالی خبر داده بودند و حضور او در تیم تحت هدایت ژاوی در فصل آینده را تا حد زیادی تمام‌شده می‌دانستند. 

1898195

اما حالا مشخص شده که مدیران منچسترسیتی به هیچ وجه حاضر نیستند با جدایی سیلوا از این باشگاه موافقت کنند و همین کار را بسیار برای بارسا که روی جذب این بازیکن حساب کرده بود پیچیده کرده است. 

جدایی چند بازیکن سیتی پس از درخشش در فصل گذشته شرایط را برای این تیم سخت کرده و احتمالا ادامه حضور سیلوا در این تیم برای فصل آینده درخواست اصلی گواردیولا بوده که بتواند شاکله تیمش را تا سازگار شدن بازیکنان جدید و جوان حفظ کند.

به این ترتیب، به خدمت گرفتن سیلوا برای بارسلونا در شرایط فعلی در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی غیرممکن به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها