کد خبر : 1953538 | 07 مرداد 1402 ساعت 10:28 | 41.5K بازدید | 11 دیدگاه

مذاکره یونایتد با آدیداس: بگذارید این ستاره برگردد

مدیران منچستریونایتد در حال مذاکره با آدیداس برای برگرداندن میسون گرینوود، ستاره جنجالی، به این تیم هستند.

مذاکره یونایتد با آدیداس: بگذارید این ستاره برگردد

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود پس از بازداشت به اتهام تجاوز، رفتار خشن و آزار نامزدش از ژانویه 2022 تا به حال در ترکیب یونایتد به میدان نرفته است.

این بازیکن در فوریه سال جاری میلادی از تمامی اتهامات مبرا شد، اما محرومیتش از حضور در تمرینات و دیدارهای یونایتد همچنان برجای خود باقی ماند و به نظر می‌رسید که بازگشت او اتفاقی بسیار دشوار و غیرممکن باشد.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی از جدایی احتمالی او از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خبر داده بودند. حتی گفته شده بود که عمارت متعلق به او در شهر منچستر برای اجاره گذاشته شده است.

ژوزه مورینیو علاقه زیادی به همکاری با این ستاره جوان انگلیسی داشت و مذاکراتی را برای پیوستن او به رم هم انجام داده بود اما حالا ظاهرا شرایط برای این بازیکن متفاوت شده است.

1891995

روزنامه سان خبر داده که مدیران یونایتد در حال مذاکره با آدیداس به عنوان حامی مالی پیراهن این تیم هستند تا بتوانند شرایط بازگشت گرینوود به ترکیب این تیم در دیدارهای فصل آینده را فراهم کنند.

یکی از منابع نزدیک به یونایتد به سان گفته بود که اگر آدیداس با این تصمیم موافقت نکند، کار برای یونایتد دشوار خواهد شد، اما واکنش اولیه مدیران این شرکت مثبت بوده و مخالفت جدی با این اتفاق نداشته‌اند.

این می‌تواند خبر خوبی برای گرینوود باشد که بار دیگر فرصت حضور در میدان با پیراهن شیاطین سرخ و پشت سر گذاشتن اتفاقات تلخی که آینده فوتبالش را تحت الشعاع قرار داد خواهد داشت.

دیدگاه‌ها