کد خبر : 1953548 | 07 مرداد 1402 ساعت 10:43 | 37.7K بازدید | 24 دیدگاه

پرسپولیس فراتر از قرارداد است؛

نظر جباری درباره حواشی بیرانوند و عیسی

رضا جباری بازیکن تکنیکی اسبق پرسپولیس با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره شرایط این تیم و فوتبال ایران صحبت کرد.

نظر جباری درباره حواشی بیرانوند و عیسی

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از نکات این برنامه تلویزیونی جایی بود که مجری برنامه از رضا جباری درباره حواشی مربوط به جدایی علیرضا بیرانوند و شایعات پیوستن او به استقلال پرسید و از هافبک مهاجم تکنیکی سابق پرسپولیس خواست تا نظر خود را درباره جدایی آل‌کثیر هم بگوید.

ویدئو: 306448

رضا جباری درباره موضوع بیرانوند و اینکه نامجومطلق گفته بخش عمده‌ای از حواشی استقلال به دلیل تلاش اشتباه مدیران باشگاه برای جذب این بازیکن ایجاد شده، بیان کرد: «آقای نامجو مطلق درست گفته و علیرضا بیرانوند مقصر نبود. او برای گرفتن حقش شد دچار اشتباهی شد، اما به هر حال باشگاه استقلال از این اتفاق دچار خسران شد. البته نمی‎‌‌توانیم بگوییم همه حواشی آنها به خاطر همین موضوع بوده است.»

او سپس درباره جدایی آل‌کثیر و پیوستنش به سپاهان اینطور موضع‌گیری کرد: «به هر حال هر کسی صاحب‌اختیار است و می‌تواند تصمیم بگیرد که کجا بازی کند و قرارداد ببندد، اما من اگر در شرایط مشابه بودم و خودم را جای عیسی می‌گذاشتم، قطعا انتخابم پرسپولیس بود. چون فکر می‌کنم پرسپولیس فراتر از قرارداد است. با هواداران و قدمتی که دارد و این اسم بحث‌های مالی را جبران می‌کند.»

دیدگاه‌ها