کد خبر : 1953552 | 07 مرداد 1402 ساعت 10:49 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد یک پیشکسوت از رئیس فدراسیون بسکتبال:

جواد داوری هیچ احترامی به درخواست ما نگذاشت!

پیشکسوت بسکتبال خوزستان گفت: ما از فدراسیون خواهش کردیم که مسائل و مشکلات استان برطرف شود، اما آنها هیچ توجهی به این درخواست ما نداشتند.

جواد داوری هیچ احترامی به درخواست ما نگذاشت!

به گزارش "ورزش سه" غفور کامروا در گفت‌وگو با فارس، در مورد کناره‌گیری تعدادی از مسئولان و پیشکوستان بسکتبال اظهار داشت: این روزها در بسکتبال خوزستان همه چیز تعطیل است نه مینی‌بستکبالی وجود دارد نه جوانان و نوجوانان و مشکلات فراوان است. ما از فدراسیون بسکتبال و شخص جواد داوری تقاضا کردیم رئیس هیأت قبلی برگردد و مسائل حل شود اما این اتفاق نیفتاد. تعدادی از پیشکسوتان استان به همراه حامد حدادی و علی دورقی در جلسه‌ای با فدراسیون بسکتبال حاضر شدیم و مسائل و مشکلات را گفتیم و تقاضا کردیم که رئیس قبلی بازگردد تا مشکلات برطرف شود اما پس از جلسه دیدیم که سرپرست جدیدی برای هیأت انتخاب کردند، یعنی هیچ احترامی به درخواست ما صورت نگرفت.

وی در مورد اینکه مشکل فدراسیون با رئیس قبلی هیأت بسکتبال خوزستان چیست گفت: مشکلات داخلی با یکدیگر دارند. یک زمانی رئیس سابق انتقادهایی را از فدارسیون انجام داده و آنها هم واکنش نشان دادند. ما در این جلسه گفتیم به خاطر بسکتبال خوزستان و اینکه این استان بیشتر از این ضرر نکند کدورت‌ها تمام شود، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

پیشکسوت بسکتبال خوزستان عنوان کرد: به شخصه خودم از بسکتبال خوزستان کناره‌گیری کردم و تا زمانی که این قضیه حل نشود هیچ فعالیتی انجام نمی‌دهم. متأسفانه همه هیأت‌ها و مربیان هم کار را زمین گذاشتند و هیچ فعالیتی انجام نمی‌گیرد. از جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال که خودش جوان است انتظار داریم این مسائل را حل کند. یک زمانی مشحون رئیس فدراسیون بود و اگر پیشکسوتان درخواستی داشتند او بلافاصله انجام می‌داد اما این دوره این طور نیست.

وی ادامه داد: الان دو دستگی به وجود آمده و اصلا کسی فعالیتی ندارد وضع بسکتبال خوزستان بد بود و حالا بدتر هم شده است؛ این ظلم به بسکتبال خوزستان است. انتظار داشتیم مسائل دوستانه حل شود و حتی خواهش و تمنا کردیم و داوری هم در آن جلسه گفت چشم، اما نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاده است که این خواهش ما بی‌‌توجه باقی ماند.

کامروا گفت:‌ نمی‌دانید با چه مشقت و سختی‌ای بلیت سفر به تهران گرفتیم و امیدوار بودیم مسائل حل شود اما اینطور نشد و اگر می‌دانستیم گوش شنوایی وجود ندارد اصلا نمی‌‌رفتیم. فدراسیون با این کار احترامی به پیشکسوتان خوزستان نگذاشت.

دیدگاه‌ها