کد خبر : 1953563 | 07 مرداد 1402 ساعت 11:29 | 23.9K بازدید | 31 دیدگاه

آخرین نسخه سپاهان پیش از شروع لیگ (عکس)

ژوزه مورایس با ترکیبی تهاجمی تیمش را در مصاف با فجر شهید سپاسی شیراز به میدان فرستاد.

آخرین نسخه سپاهان پیش از شروع لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین دیدار تدارکاتی تیم فوتبال سپاهان پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان مقابل فجر شهید سپاسی شیراز برگزار شد و در پایان شاگردان مورایس با نتیجه یک بر صفر و با گل رضا شکاری برنده مسابقه شدند.

مورایس در این مسابقه تیمش را با ترکیب زیر به میدان فرستاد:
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، محمد کریمی (کاپیتان)، محمد قربانی، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

همان‌طور که مشخص است سپاهان در خط دفاعی و دروازه بدون تغییر نسبت بدون تغییر بوده، اما در خط میانی شاهد اضافه شدن رضا اسدی هستیم که در کنار محمد قربانی و محمد کریمی در مصاف با شاگردان مهدی رجب‌زاده قرار گرفته است.

درنهایت در بخش هجومی سپاهان یک تغییر معنی‌دار نسبت به ترکیب همیشگی فصل گذشته داشت و از رضا شکاری به عنوان وینگر چپ استفاده کرد. این در حالی بود که فرشاد احمدزاده در پست وینگر راست به میدان رفته بود و شهریار مغانلو هم مثل همیشه مهاجم هدف طلایی پوشان اصفهانی بود.

البته که در این مسابقه تدارکاتی که شاید آخرین مسابقه سپاهان پیش از ورود به مسابقات لیگ برتر و مصاف با تراکتور باشد، مورایس در نیمه دوم از سایر نفراتی که در تمام نقاط زمین (از دروازه تا خط هجومی) در اختیار دارد، بهره برد، تا آنها برای فصلی که در آستانه آغاز آن قرار داریم، آماده کرده باشد.

دیدگاه‌ها