کد خبر : 1953572 | 07 مرداد 1402 ساعت 11:52 | 26.3K بازدید | 3 دیدگاه

رسمی: قرارداد ستاره هلندی سیتی تمدید شد

ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی، قراردادش را تا تابستان 2027 با این باشگاه تمدید کرد.

رسمی: قرارداد ستاره هلندی سیتی تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، آکه در تابستان 2020 از بورنموث جدا شد تا با قراردادی پنج ساله به ارزش 45 میلیون یورو به منچسترسیتی بپیوندد و از آن زمان تا به حال با پیراهن این تیم به میدان رفته است. 

این بازیکن هلندی به مرور زمان توانست اعتماد پپ گواردیولا را به خوبی جلب کند و با ارائه بازی خوب و حضور مطمئن و استوار در خط دفاعی منچسترسیتی به یکی از بازیکنان مهم این تیم تبدیل شد.

او در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته برابر اینتر در ترکیب سیتی حضور داشت و به این تیم در رسیدن به رؤیای دیرینه فتح این جام قهرمانی و سه‌گانه رؤیایی لیگ برتر، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان کمک کرد. 

1902847

مذاکرات برای تمدید قرارداد آکه از مدتی قبل با مدیر برنامه او آغاز شده بود و این بازیکن حالا قراردادش را که تا سال 2025 بود، تا تابستان 2027 یعنی دو سال بیشتر تمدید کرده است.

او پس از امضای قرارداد جدیدش با سیتی به سایت رسمی این باشگاه گفت: «این بهترین باشگاه جهان است و من هیچ تردیدی در این باره ندارم. بازیکن سیتی بودن باعث می‌شود که من هر روز بسیار به خودم افتخار کنم.»

این بازیکن 28 ساله همچنین درباره پپ گواردیولا اظهار داشت: «پپ بهترین مربی در فوتبال است. او نابغه‌ای است که باعث شد من نگاه متفاوتی به فوتبال داشته باشم. کار کردن با او برای مدتی بیشتر باعث افتخار من است. از او به خاطر تمام کارهایی که چه شخصی و چه حرفه‌ای برایم انجام داد سپاسگزارم.»

دیدگاه‌ها