کد خبر : 1953583 | 07 مرداد 1402 ساعت 13:00 | 34.2K بازدید | 24 دیدگاه

در انتظار درخشش در ال‌کلاسیکو

خوسلو دوباره به بارسا هیس می‌دهد

خوسلو امشب احتمالا برابر بارسا کار را از ابتدا شروع خواهد کرد. شادی گل فصل قبل او را هنوز هواداران بارسا فراموش نکرده‌اند.

خوسلو دوباره به بارسا هیس می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو امسال جانشین کریم بنزما در رئال شده و اگر فرض بگیریم کیلیان امباپه به رئال ملحق نشود، او تنها شماره 9 تخصصی رئال در فصل پیش‌رو خواهد بود. ملی‌پوش اسپانیایی که در بازی دوستانه اخیر رئال برابر یونایتد یک گل قیچی‌برگردان تماشایی زد، امشب منتظر بارسلوناست.

1902864

در دالاس شاهد رویارویی رئال و بارسا خواهیم بود و بازی مثل همیشه حساس است. بارسایی‌ها نیز با خوسلو حساب‌هایی تسویه‌نشده دارند. خوسلو که فصل قبل برای اسپانیول بازی می‌کرد، در دربی رفت کاتالونیا که در نوکمپ 1-1 مساوی شد و بسیار هم پرحاشیه بود، گل تساوی اسپانیول را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و شادی پس از گل او جنجالی شد. او به نوکمپ هیس داد، به سبک شادی گل رائول در ال‌کلاسیکوی سال 1999. 

1902867

خوسلو در پایان بازی و در مورد شادی گلش گفت: «در سراسر بازی به من توهین شد و بازی هم آدرنالین خالص بود. شادی گل من ناگهانی و یک حس درونی بود که رها شد. پاسخ توهین‌ها را به این شکل دادم.»

خوسلو همچنین در دربی‌ها بارها سابقه درگیری با جرارد پیکه را داشت و البته او در بازی برگشت نیز شاهد جشن قهرمانی جنجالی بارسا در ورزشگاه ال‌کورنیا نیز بود که باعث هجوم هواداران اسپانیول به زمین و درگیری‌های بعد از آن شد.

خوسلو و بارسا دوباره به هم رسیده‌اند، ولی این بار او مهاجم رئال مادرید در ال‌کلاسیکو است و خبری از دربی کاتالونیا نیست. او دوباره هیس می‌دهد؟

دیدگاه‌ها