کد خبر : 1953591 | 07 مرداد 1402 ساعت 13:40 | 48K بازدید | 76 دیدگاه

گزارش مارکا

رئال و بارسا اینجا نیز شبیه هم نیستند

نگاهی به فهرست رئال و بارسا در تور آمریکا نشان می‌دهد که نگاه ژاوی و کارلو آنچلوتی به بازیکنان آکادمی کاملا متفاوت بوده است.

رئال و بارسا اینجا نیز شبیه هم نیستند

به گزارش "ورزش سه"، بین باشگاه‌های بارسلونا و رئال مادرید تفاوت‌هایی ابدی وجود دارد و این حتی در تور پیش‌فصلشان نیز مشهود است. این بار آنها در استراتژی و برنامه‌ریزی روی بازیکنان آکادمی در تور پیش‌فصل متفاوت عمل کرده‌اند. کاتالان‌ها به جوانان خود کاملاً اعتماد کرده‌اند و هفت بازیکن لاماسیا تیم اول را در تور همراهی می‌کنند در حالی که این تعداد از لافابریکای رئال سه بازیکن است.

1902877

ژاوی از زمان حضورش روی نیمکت بارسا نشان داده که نسبت به استعدادهای جوانی که در لاماسیا ظاهر می‌شوند، آگاه است. کافی است نگاهی به فهرست 32 نفره او برای تور آمریکا بیندازید.
هفت نفر از آنها اعضای فعلی بارسا اتلتیک و محصول آکادمی لاماسیا هستند و پتانسیل کافی برای حضور در تیم اصلی را نیز دارند. یا حداقل ژاوی اینطور فکر می‌کند:  فرمین لوپس، فایه، گاریدو، کاسادو، وایه، یامال و آسترالاگا.

1902878

برنامه کارلو آنچلوتی متفاوت بوده است. سرمربی ایتالیایی البته که از تمام پتانسیل‌هایی که باشگاه در رده‌های پایین‌تر دارد، مطلع است اما او تنها سه بازیکن را به تور آمریکا برده است: فران گونزالس، گلر تیم دوم جوانان، نیکو پاز، هافبک آرژانتینی کاستیا و دیگو پینیرو، گلر تیم اول جوانان.

دیدگاه‌ها