کد خبر : 1953612 | 07 مرداد 1402 ساعت 14:12 | 27.2K بازدید | 8 دیدگاه

اگر شگفتی خاصی رخ ندهد؛

یکی از این دو تیم مسافر لیگ ملت‌های والیبال می‌شوند

چلنجر کاپ فینال زودرسی را تجربه خواهد کرد و دو تیم اوکراین و ترکیه به مصاف هم می‌روند.

یکی از این دو تیم مسافر لیگ ملت‌های والیبال می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب نیمه‌نهایی چلنجر کاپ برای صعود به لیگ ملت‌های والیبال در فصل آینده تیم‌های اروپایی ترکیه و اوکراین رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

این دو تیم یک ماه پیش در لیگ طلایی اروپا موسوم به گلدن لیگ در فینال به مصاف یکدیگر رفتند که با پیروزی ترکیه و قهرمانی این تیم همراه شد. حالا باید در یک تورنمنت دیگر مقابل همدیگر صف‌آرایی کنند. به نظر با توجه به حضور قطر و شیلی در آن سوی نمودار، می‌توان گفت برنده بازی ترکیه و اوکراین به احتمال فراوان راهی لیگ ملت‌های والیبال در سال آینده خواهد شد.

دو تیم که در رنکینگ جهانی دوازدهم و سیزدهم هستند می‌توانند علاوه بر پیروزی امتیازاتی را هم کسب کنند، اوکراین اگر به پیروزی قاطع برسد قطعا جای ترکیه را در رنکینگ جهانی خواهد گرفت و ترکیه نیز اگر پیروز شود فاصله امتیازی خود را با ایران به حدود سی امتیاز خواهد رساند.

در ترکیب دو تیم‌ بازیکنان خوبی حضور دارند، ترکیه با ستارگانی نظیر ارسلان اِکشی، آدیس لاگومژیا، افه بایرام و کان گوربوز و اوکراین نیز با ستاره و کاپیتان خود اوله پلوتینِنسکی و توپشی می‌خواهند سال آینده در لیگ ملت‌های والیبال حضور داشته باشند. باید دید جدال امشب این دو تیم چه خواهد شد. این بازی تا ساعاتی دیگر در سالن اختصاصی الریان در دوحه قطر برگزار خواهد شد. دیگر دیدار نیمه نهایی بین تیم‌های قطر و شیلی خواهد بود.

1739994

دیدگاه‌ها