کد خبر : 1953614 | 07 مرداد 1402 ساعت 14:18 | 39.8K بازدید | 15 دیدگاه

هری کین هم در لیست منتخبین سرمربی حضور دارد

اختلاف تازه در PSG: چرا بازیکن نمی‌خرید!

لوئیز انریکه از مدیران PSG خواست تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات 6 بازیکن از جمله هری کین را به خدمت بگیرند.

اختلاف تازه در PSG: چرا بازیکن نمی‌خرید!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن برای تقویت تیم خود در فصل جدید در صورت جدایی مارکو وراتی 6 و در غیر این صورت 5 بازیکن جدید می‌خواهد. او دو وینگر، یک هافبک، یک دروازه‌بان و یک مهاجم که ترجیحا هری کین است را می‌خواهد.

انریکه با توجه رابطه صمیمانه‌اش با دنیل لوی، امیدوار است تا کاپیتان تاتنهام را به پاریس بیاورد. با این وجود اما انریکه برای داشتن این مهاجم کار سختی دارد، چرا که کین به جای حضور در لیگ یک فرانسه، ترجیح می‌دهد در بوندس لیگا و بایرن مونیخ به فوتبال خود ادامه دهد.

پاریسی‌ها همچنین به دنبال جذب برناردو سیلوا از منچسترسیتی هستند. انریکه این بازیکن را به عنوان جانشین وراتی در صورت جدایی این بازیکن ایتالیایی در نظر گرفته که در حال مذاکره با باشگاه الهلال عربستان است.

یک رقیب مناسب برای دوناروما دیگر برنامه نقل و انتقالاتی مهم انریکه برای PSG است. غول‌های لیگ یک فرانسه در فصل جدید علاوه بر موفقیت در جام‌های داخلی به دنبال پایان دادن به ناکامی اروپایی خود هستند و انریکه تلاش می‌کند تا تیمی مناسب برای رسیدن به این هدف را آماده کند. او از مدیران باشگاه خواسته تا بازیکنان مورد نظرش را تا پیش از شروع فصل به خدمت بگیرند.

1902902

دیدگاه‌ها