کد خبر : 1953618 | 07 مرداد 1402 ساعت 14:50 | 73.7K بازدید | 49 دیدگاه

رئال بخشی از قلب من را اشغال کرده

در منچستر هم عاشق رئال مادریدم

عشق کاسمیرو به رئال ابدی است و او که حالا برای منچستریونایتد بازی می‌کند، همچنان به باشگاه سابقش نگاهی ویژه دارد.

در منچستر هم عاشق رئال مادریدم

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستان گذشته رئال را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد. ستاره برزیلی نزدیک به یک دهه برای رئال بازی کرد و با این تیم برنده پنج لیگ قهرمانان شد اما ترجیح داد چالشی جدید در یونایتد تجربه کند.

1902328

کاسمیرو چند روز پیش در دیداری دوستانه برابر رئال به میدان رفت (برتری 2-0 رئال) و خاطرت زیادی برایش زنده شد. او به آ اس گفت: «همه دنیا می‌دانند چقدر رئال را دوست دارم. رئال بخشی از قلب من را اشغال کرده و آنجا بسیار خوشحال بودم. سال‌ها برای رئال بازی کردم و افتخارات زیادی کسب کردم اما حالا همه چیز به تاریخ پیوسته و من بازیکن یونایتد هستم. اینجا هم بسیار خوشحالم و بازی برابر رئال برایم خاطرات زیادی زنده کرد. برای رئال عشق و احترام زیادی قائلم، ولی درون زمین دیگر رقیب هستیم و هر کسی برای موفقیت خودش می‌جنگد.»

1878771

کاسمیرو درمورد شانس قهرمانی با یونایتد در چمپیونزلیگ گفت: «هنوز بسیار زود است و فعلا در پیش فصل هستیم. تیم در حال پیشرفت است. رفته رفته بهتر خواهیم شد و ببینیم چه می‌شود. فصل قبل در لیگ سوم شدیم و جام اتحادیه را فتح کردیم. امسال باید بهتر کار کنیم.»

دیدگاه‌ها